1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2022 12:07
până la 20.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.08.2022 10:00
până la 29.08.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 479 526,69 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2022, 12:07 - 20 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 aug 2022, 10:00 - 29 aug 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reabilitarea infrastructurii pietonale din str. Alba Iulia 200 - Liviu Deleanu
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Zglavoc
Telefonul de contact
068240107
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2022, 12:00
Data ultimilor modificări
10 aug 2022, 12:07
Valoarea estimată (fără TVA)
1 479 526,69 MDL
Achizitii.md ID
21061372
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Durata contractului
31 aug 2022 12:04 - 30 dec 2023 12:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reabilitarea infrastructurii pietonale din str. Alba Iulia 200 - Liviu Deleanu CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
10.08.22 12:07
duae (1).docx
Documentele la ofertă
-
10.08.22 12:07
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
10.08.22 12:07
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
10.08.22 12:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 1 499 993,91 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări