Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 23 674 049 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2022, 16:56 - 29 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 10:00 - 19 sept 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucția clădirii administrative din str.Vlaicu Pârcălab, nr.45, mun.Chișinău, etapa I - 2022.

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.71 alin.(1) lit.(d), Legea 131 din 131 din 03.07.2015, procedura de achiziție publică se anulează dacă au fost depuse oferte care:
- prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică;
- oferta este neadecvată.
Data anulării
27 sept 2022, 10:02
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Gorgos
Telefonul de contact
022250288
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2022, 16:56
Data ultimilor modificări
27 sept 2022, 10:02
Achizitii.md ID
21061364
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
18 aug 2022, 12:07
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, cerința de executare a lucrărilor in termen de 2,5 luni este una simbolica. Volumele de lucrari stipulate in caietul de sarcini, nu pot fi executate in asa termen, nici cu 50 de angajati. Specificul lucrarilor e foarte complex. Va rugam sa revizuiti aceste cereinte: termenul de executare si excluderea ca cerinta ca compania sa dispună de minim 30 persoane angajate la zi.
Răspuns (23 aug 2022, 10:40):
Bună ziua, Executarea lucrărilor la obiect este prevăzută pe etape, în dependență de alocațiile bugetare.Etapa 1 - anul 2022. Etapa 2 - anul 2023. Din totalul de lucrări pentru întreg obiectul, conform devizului de cheltuieli, pentru etapa 1 au fost selectate lucrările care alcătuiesc ciclul 1 pe categorii, constructive, care pot fi executate respectînd procesul tehnologic, reieșind din resursele financiare alocate pentru anul 2022. Reieșind din importanța obiectului, termenul de îndeplinire a lucrărilor incluse în caietul de sarcini pentru etapa 1 este pînă la finele anului 2022. Cerința minimă de 30 persoane angajate este o cerință primordială.
Data:
18 aug 2022, 13:37
Subiectul întrebării:
proiectul de executie
Întrebare:
Va rugam sa ne prezentati proiectul de executie
Răspuns (23 aug 2022, 10:47):
Bună ziua, Proiectul de execuție prezintă un set voluminos de documentație grafică în formatul A1, A2, A3. Copierea și transmiterea documentației de proiect solicitanților, necesită timp și resurse financiare. Din aceste considerente,Vă propunem vizualizarea proiectului de execuție la următoarea adresă: bd.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.180, et.6, bir.615, între orele 8:00 - 16:00.
Data:
18 aug 2022, 13:45
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
10000000.00 lei disponibili pe cont,asta e o cerinta care din start minimalizeaza concurenta,rugam sa revizuiti aceasta cerinta!!!
Răspuns (23 aug 2022, 11:03):
Bună ziua, Pct.17 din tabelul anunțului de participare cu privire la cerințele de calificare și selecție va fi modificat.Conform modificărilor, ofertantul trebuie să prezinte extrasul bancar sau confirmarea soldului disponibil din linia de creditare cu bani disponibili la data prezentării ofertei, în sumă de 2.500.000,00 lei. Compania desemnată cîștigătoare va trebui să prezinte lunar, pe perioada executării lucrărilor, dovada disponibilității de resurse financiare în sumă nu mai mică de 2.500.000,00 lei. Reieșind din importanța obiectului și termenul restrîns de executare a lucrărilor incluse spre executare la etapa 1, această cerință este o dovadă a disponibilității și posibilității ofertantului de a procura resursele materiale necesare și îndeplinirea calitativă a lucrărilor care vor fi contractate în termenul stabilit.
Data:
18 aug 2022, 14:02
Subiectul întrebării:
Disponibilitate
Întrebare:
Cum sa intelege faptul, ca statul nu e dispus sa achite un avans de macar 10%, dar autoritatile contractante solicita disponibilitate cu mult peste 10% asa cum achita cindva? Nu considerati ca ar fi corect sa se solicite suma disponibila in % din oferta prezentata, pentru ca antreprenorul sa aiba capacitate de a incepe lucrarile? Cum se calculeaza aceste sume 10000000,00/100%? ș.a.m.d. Exista o formula în legislație?
Răspuns (23 aug 2022, 13:28):
Bună ziua, La data prezentării ofertei ofertantul trebuie să prezinte extrasul bancar sau confirmarea soldului disponibil din linia de creditare cu bani disponibili la data prezentării ofertei, în sumă de 2.500.000,00.(vezi răspunsul de la întrebarea nr.3) Reieșind din importanța obiectului,Beneficiarul în modul acesta se asigură că ofertantul care va fi selectat cîștigător pentru executarea lucrărilor, va fi capabil pe măsură să îndeplinească volumul de lucrări selectate pentru etapa 1, conform caietului de sarcini, folosind resursele materiale calitative și certificate conform cerințelor, antrenarea în cîmpul muncii a specialiștilor profesioniști atestați, folosind mecanisme și utilaje performante pentru îndeplinirea lucrărilor în termenul stabilit. Potrivit art.66 alin.(5) lit.a) al Legii nr.181 din 25.07.2014 acordarea avansului de pînă la 10% din valoarea ofertei poate fi prevăzută în contractul care va fi încheiat cu ofertantul desemnat cîștigător pentru executarea lucrărilor.(dar nu este obligatoriu)
Data:
18 aug 2022, 14:22
Subiectul întrebării:
termenul de executie
Întrebare:
Art 11. din anuntul de intentie Termenii si conditiile de executare solicitate: executarea lucririlor in tеrmеп de 2,5 luni, conform caietului de sarcini. Va rugam sa modificati conditia fiindca conform lucrarilor indiacte in caetul de sarcini este imposibil de executat tehnologic aceste lucrari intr-un termen de 2.5 luni
Răspuns (23 aug 2022, 13:42):
Bună ziua, Posibilitatea de executare în termenul stabilit a lucrărilor selectate la etapa 1,conform caietului de sarcini, depinde de nivelul dotării ofertantului cu cadre inginerești atestate, responsabile de executarea lucrărilor conform documentației de proiect, dotării cu specialiști profesioniști angajați, dotării cu mecanisme și utilaje necesare performante, pentru mecanizarea lucrărilor, executării acestora conform graficului de executare, elaborat de ofertant pe săptămîini.
Data:
18 aug 2022, 14:32
Subiectul întrebării:
termenul de executie
Întrebare:
Montarea sistemului de fatada ventilata cu placaj din placi tip Klinker б00 х 300 mm din granit сеrаmiс cu fixare vizibila, cu suprafata - 2243m2, intr-un termen de 2.5 luni? Sa speram ca e o greseala la redactare. Si daca materialul nu e in stoc? Va rugam sa indicati RAL-ul, sau incarcati proiectul de executie
Răspuns (23 aug 2022, 13:58):
Bună ziua, Suprafața placajului și termenul de executare a lucrărilor sunt indicate corect. Reieșind din documentația grafică care este destul de voluminoasă,executată în formatul A1,A2,A3, transmiterea copiilor acestora necesită timp și resurse financiare. Din aceste considerente documentația de proiect o puteți vizualiza, studia, analiza la următoarea adresă: bd.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.180, et.6, bir.615, între orele 8:00 - 16:00. Telefon de contact 022-250-288. Aprovizionarea ofertantului selectat cu resursele materiale necesare pentru îndeplinirea lucrărilor care vor fi contractate depinde de nivelul de dezvoltare a întreprinderii, volumul experienței de executare a lucrărilor similare la alte obiecte, nivelul legăturilor comerciale cu importatorii de materiale, posibilitățile ofertantului care va desemnat cîștigător. În cazul absenței pe piață a resurselor materiale necesare conform caietului de sarcini și documentației de proiect, problema va fi analizată, soluționată, prin folosirea resurselor materiale analogice, coordonate și aprobate de proiectant, care va efectua și controlul din partea autorului de proiect.
Data:
19 aug 2022, 12:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa incarcati in sistem devizle in forma KOS, cu preturile 0.00, deoarece de ex: la poz.1-5 se regasesc resurse pentru materiale, insa se solicita lucrari de demontare, deci nu este clar ce resurse ar trebui sa ramina in aceste pozitii.
Răspuns (23 aug 2022, 14:08):
Bună ziua, Mapele KOS nu se transmit. Pentru alcătuirea ofertei, aveți la dispoziție caietul de sarcini cu cantitățile de lucrări, unde sunt indicate simbolul normelor și codul resurselor,după care puteți alcătui devizul-ofertă. Lucrările incluse în poziția 1-5, prevad lucrări de demontare. Resursele la aceste poziții le indicați pe toate. Resursele care nu se folosesc la lucrările de demontare le indicați cu costul 0,00 lei. Cantitățile de resurse pe care le folosiți se înmulțesc la coificientul indicat la poziția dată.
Data:
19 aug 2022, 14:16
Subiectul întrebării:
intrebarile de mai sus
Întrebare:
Va rugam sa ne raspundeti la intrebarile , altfel subintelem ca licittatia data este facuta sub careva companie special si publicatia este numai de forma
Răspuns (23 aug 2022, 14:10):
Buna ziua, Vă mulțumim pentru întrebări și sugestii. Găsiți răspunsurile atașate la fiecare întrebare.
Data:
22 aug 2022, 16:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, concretizati va rog, grosimea placilor Multipor, la poz.20 din SA, sau publicati aceasta pozitie desfasurata extras din F1.
Răspuns (23 aug 2022, 14:12):
Bună ziua, Grosimea plăcilor Multipor la poz.20 din compartimentul SA al caietului de sarcini este de 50mm .
Data:
22 aug 2022, 17:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz.32 sin SA Usi antiincendiare la cite minute rezistente, 15; 30; 45; 60; 90; 120;?
Răspuns (23 aug 2022, 14:14):
Bună ziua, Ușile antiincendiare din compartimentul SA poz.32 trebuie să reziste la foc nu mai puțin de 30min.
Data:
23 aug 2022, 13:55
Subiectul întrebării:
Intrebare repatata
Întrebare:
Buna ziua, cerința de executare a lucrărilor in termen de 2,5 luni este una simbolica. Volumele de lucrari stipulate in caietul de sarcini, nu pot fi executate in asa termen, nici cu 50 de angajati. Specificul lucrarilor e foarte complex. Va rugam sa revizuiti aceste cereinte: termenul de executare si excluderea ca cerinta ca compania sa dispună de minim 30 persoane angajate la zi. Aceasta cerinta consideram a fi una abuziva, or, teremnul de executare, depinde si de procesul tehnologic. Va rugam sa excludeti aceasta cerinta, pentru a respecta Art.7. din LEGE Nr. 131 din 03-07-2015privind achiziţiile publice.
Răspuns (24 aug 2022, 14:13):
Bună ziua, Pentru etapa 1, pentru anul 2022, sau alocat resurse bugetare, care trebuie valorificate pînă la finele anului curent. Din această cauză termenul de executare a lucrărilor la etapa 1, nu poate fi prelungit. Cerința minimă de 30 persoane angajate rămîne în vigoare, pentru a respecta Art.7,lit.a) din Legea 131 din 03-07-2015 privind achizițiile publice - utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorităților contractante.
Data:
23 aug 2022, 14:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa explicati norma de consuma la resursa 2670112202152 Placi de placaj cu complet de structuri si elemente de fixare sub placaj de fatade ventilate (console, profiluri purtatoare, ancoraje, agrafe etc.), din poz. 75 SA (CL55A). Conform acestei norme de consum rezulta ca pentru executarea a 2243,82 m2 de fasada, ar trebui sa achizitionat 2209,94m2. Exista un anumit % de rebut, ce ce ar insemna ca pentru executarea a 2243,82m2, norma de consum ar trebui sa fie cel putin 1,10. Va rugam sa clarificati aceasta situatie.
Răspuns (24 aug 2022, 14:21):
Bună ziua, Normele de deviz sunt elaborate de specialiști în ramură, acceptate de Comitetul Tehnic, aprobate de Ministerul de resort. Explicații referitor la corectitudinea normelor de consum a resurselor nu ține de competența noastră. Norma CL55A prevede montarea sistemului de fațadă ventilată cu fixare vizibilă. Norma - 0,98 m.p. de plăci la m.p. de fațadă. Se subînțelege că 1 m.p. de fațadă cu fixare vizibilă include și suprafața rusturilor între plăci. Procentul de rebut depinde de profesionalismul specialiștilor, volumul de lucrări similare executat anterior, utilajul și instrumentele folosite.
Data:
23 aug 2022, 14:26
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz. 76 SA, indicati va rog grosimea exacta a granitului, conform proiectului, granitul poate fi 1cm, 2cm, 3cm. Pina la 5cm, cum ar trebui operatorii economici sa calculeze, cineva pentru 1cm, iar altul pentru 5cm?
Răspuns (24 aug 2022, 14:23):
Bună ziua, Grosimea plăcilor de granit pentru placarea pereților, conform proiectului este de 2 cm.
Data:
23 aug 2022, 15:18
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Forma KOS, s-a solicitat pentru ca fiecare ofertant sa respecte aceleasi norme de deviz, si respectiv sa corespunda intocmai cu normele de deviz ajustate de catre devizierul evaluator. In cazul cind nu doriti sa incarcati forma KOS, fara preturi, solicitam sa respectati prevederile documentatie standard, si anume sa incarcati in sistem Formularul de deviz Nr.1 conform acestei mențiuni, Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). - Extras din Documentatia standard.Va rugam sa dati dovada de mai multa transparenta.
Răspuns (24 aug 2022, 14:33):
Bună ziua, Formularul 1 - Lista cu cantitățile de lucrări, nu prevede descifrarea consumului de resurse aferente fiecărei norme de deviz. În programul WinCmeta includerea consumului de resurse în formularul 1 este practic imposibilă. Dar ținînd cont de nota de la Anexa nr.23 al Documentației standard de lucrări, descifrarea consumului de resurse pentru cantitățile de lucrări la fiecare poziție va fi elaborat și expus ca un document aparte, adăugător la lista cu cantitățile de lucrări al caietului de sarcini din sistemul SIA RSAP. (vezi documentele anexate în sistemul SIA RSAP din 24.08.2022.)
Data:
23 aug 2022, 16:21
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Publicati raportul de verificare a documentatiei de deviz
Răspuns (24 aug 2022, 14:37):
Bună ziua, Raportul de verificare la documentația de deviz este înregistrat cu nr. 284/02.08.2022. Aveți posibilitatea de a vizualiza raportul de verificare a documentației de deviz și documentația de proiect la adresa: bd.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.180, et.6, bir.615. Tel.de contact: 022-250-288.
Data:
24 aug 2022, 17:58
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
p.15 Disponibilitatea de personal, nu mai putin de 30 de persoane din Anuntul de participarere, ramine a fi o cerinta abuziva. Explicati atunci, in cazul cind compania are si subantreprenori, aceasta cerinta ramine la fel obligatorie?
Răspuns (25 aug 2022, 11:29):
Bună ziua, Conform calculelor Beneficiarului, reeșind din costul și cantitatea manoperei (h-om) la lucrările incluse în etapa 1,conform devizului de cheltuieli al Beneficiarului, la obiect trebuie să fie antrenați la executarea lucrărilor 126 specialiști pe zi. Conform Regulamentului privind acizițiile publice de lucrări (H.G. nr.638 din 26-08-2020), secțiunea 3-a , elaborarea și prezentarea ofertei , pct.112 Ofertantul are dreptul de a include în propunerea tehnică posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, având obligația de a preciza partea/părțile din contract pe care urmează să le subcontracteze și datele de identificare ale subcontractanților propuși. Volumul lucrărilor care poate fi subcontractat nu poate fi mai mare de 40% din volumul total. Reese, că din necesarul de 126 de specialiști 50 revin subcontractanților. Cerințele referitor la angajați pentru subcontractant le înaintează antreprenorul general. Noi solicităm ca minim 30 de specialiști din 76 care revin antreprenorului general să fie angajați cu acte în regulă. Deci această cerință nu este una abuzivă.
Data:
24 aug 2022, 18:09
Subiectul întrebării:
Răspuns (23 aug 2022, 13:42): Bună ziua, Posibilitatea de executare în termenul stabilit a lucrărilor selectate la etapa 1,conform caietului de sarcini, depinde de nivelul dotării ofertantului cu cadre inginerești atestate, responsabile de executarea lucrărilor conform documentației de proiect, dotării cu specialiști profesioniști angajați, dotării cu mecanisme și utilaje necesare performante, pentru mecanizarea lucrărilor, executării acestora conform graficului de executare, elaborat de ofertant pe săptămîini.
Întrebare:
Raspunsul este evaziv si face impresia ca nu se cunoaste proiectul s-au caietul de sarcini prezenta. Va rugam sa modificati termenul, fiindca executarea lucrarilor indicate in caietul de sarcini tehnologic nu este posibila, chiar adca ai 250 muncitori si personal ingineresc atestat. Rugam modificarea termenului astfel o sa contestam anuntul de participare
Răspuns (25 aug 2022, 11:30):
Reiterăm poziția noastră față de termenul de executare. Resursele bugetare pentru finanțarea executării lucrărilor la etapa 1 sunt alocate pentru anul 2022. Deci valorificarea resurselor bugetare alocate este posibilă numai până la finele anului 2022 și nu pot fi valorificate în anul 2023. Referitor la numărul de muncitori, vedeți răspunsul la întrebarea precedentă. O posibilitate în plus de a executa lucrările în termenul solicitat este organizarea lucrărilor în ture.
Data:
25 aug 2022, 08:59
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Rugam insistent sa raspundeti concret la intrebarile adresate, dupa cum se observa, din intrebarile adresate mai sus si raspunsurile sunt fara explicatii clare, or, la intrebarea adresata la (24 aug 2022, 17:58) se solicita clar, sa explicati cit personal ar trebui sa fie angajat in compania ofertanta, in cazul cind are si subantreprenori. De fapt, aceasta solicitare este una destul de abuziva, deoarece, orice companie, in perioada de criza, mai reduce din personal, pina la un nou contract, iar atunci cind demonstreaza experienta, demonstreaza si capacitatea de a mobiliza personal. Companiile nu tin angajatii ca intr-o cazarma, asa ca va rugam frumos, dati dovada de dorinta de a permite o participare mai larga la licitatiile din bani publici. O zi buna sa aveti!
Răspuns (25 aug 2022, 11:33):
Bună ziua, Gășiți răspunsul la întrbare în răspunsul de la întrebarea din data de 24 august 2022, ora 17:58
Data:
25 aug 2022, 16:58
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
p.15 Disponibilitatea de personal, cerinta abuziva, iar raspunsul din data de 24 august 2022, ora 17:58 este unul aberant, deoarece cu 126 de oameni se construciesc blocuri locative. Va rugam sa nu abuzati prin intorducerea acestui criteriu inventat.
Răspuns (26 aug 2022, 09:49):
Bună ziua, Cerința minimă de 30 persoane angajate rămîne în vigoare. Această cerință este necesară pentru a minimiza riscurile ce țin de calitatea lucrărilor care vor fi executate, cît și de executarea și finalizarea lucrărilor în termenul stabilit. Clădirea este de tip S+P+4E cu suprafața de 5515 m.p. Lucrările pot fi organizate și executate concomitent atît pe toate suprafețele, cît și la fațadă și acoperiș. Referitor la numărul de angajați, Vă propunem să analizați mai în detaliu caietul de sarcini, cu evaluarea resurselor necesare pentru executarea lucrărilor și să faceți cunoștință cu documentația de proiect, pentru a afla răspunsul la mai multe întrebări care vă interesează, la adresa: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.180., et.6, bir.615 între orele 8:00 și 16:00, zilele lucrătoare. Tel. de contact: 022-250-288. Compania de construcții care are specialiști angajați, pe perioada lipsei de volume de lucrări, poate trimite o parte din angajați în concediu pe cont propriu și nicidecum să-i concedieze. Explicația, că în cazul contractării unor volume de lucrări, compania de construcții poate mobiliza în timp redus lucrătorii eliberați anterior, nu poate fi luată în serios. Aceasta va duce la neîndeplinirea în termenul stabilit a contractului și va avea de suferit calitatea lucrărilor. Vă mulțumim.
Data:
26 aug 2022, 10:03
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
p.15 Disponibilitatea de personal 30 persoane. Din pacate, demonstrati ca aceasta licitatie este trucata! Sper ca unele institutii sa urmareasca aceasta licitatie! Cind o companie ar avea de exemplu 28 de angajati, iar diferenta dintre I si locul II v-a fi de citeva milioane, atunci il veti determina cistigator pe cel cu citeva milioane mai scump, dar cu 2 angajati mai mult? Inventii! Cu siguranta, cerintele aceastei licitatii, vor fi sesizate unor organe abilitate pentru a investiga. Noi am examinat si alte licitatii cu, si din pacate sunteti unica institutie, care aplica asa criterii.Bravo si Succes!
Răspuns (26 aug 2022, 13:46):
Bună ziua, În pct. 15 al Anunțului de participare este stipulat - disponibilitatea de personal – nu mai puțin de 30 angajați. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, conform pct.23 din Anunțul de participare nu include acordarea punctajului pentru disponibilitatea de personal. Vă mulțumim.
Data:
26 aug 2022, 10:06
Subiectul întrebării:
Termen de executie
Întrebare:
Posibil ca compania care trebuie sa execute lucrarile, are deja totul in stoc, de exemplu constructii din aluminiu, placaj fasadei. Cu termenul chiar aberati.
Răspuns (26 aug 2022, 13:47):
Bună ziua, Cerințele indicate în anunțul de participare au datoria de a contribui la îndeplinirea lucrărilor care alcătuiesc etapa 1, în termen pînă la finele anului 2022. Trecerea alocațiilor preconizate pentru anul 2022 spre valorificare în anul 2023 nu este posibilă. Vă mulțumim.
Data:
26 aug 2022, 11:39
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Compartiment rezistenta poz. 22 Апсhеr chimic 20 buc (ce volum trebuie sa aiba ancherul chimic )
Răspuns (26 aug 2022, 13:50):
Bună ziua, Ancora chimică prezintă un amestec de rășini pe bază de polyester de tip Hilty sau analog, care se injectează (cu ajutorul unui pistol de injecție) sau se întroduce ca o capsulă în gaura executată în coloana sau grinda din beton pentru întroducerea tijei filetate diam.20 mm, lungimea 250mm cu piulițe și șaibe pentru prinderea ulterioară a elementelor din metal de elementele din beton.
Data:
26 aug 2022, 13:52
Subiectul întrebării:
Termenul de executie
Întrebare:
De se subînțelege, ca în cazul în care compania nu reușești, având argumente solide, bani oricum ii veți transfera, doar ca sa-i valorificați? Interesant!
Răspuns (28 aug 2022, 11:16):
Bună ziua, Beneficiarul va achita lunar costul lucrărilor executate și costul utilajului procurat după prezentarea actului de îndeplinire a lucrărilor cu verificarea pe teren a volumelor și calității lucrărilor executate, facturilor fiscale, vizate și aprobate conform cerințelor. Actele de îndeplinire a lucrărilor vor fi vizate și de către autorul de proiect. În cazul neîndeplinirii volumului de lucrări conform devizului, contractul poate fi reziliat. Aceste condiții vor fi stipulate în contractul de antrepriză care va fi încheiat cu compania cîștigătoare. Vă mulțumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.