1
Perioada de actualizare
de la 08.08.2022 18:18
până la 26.08.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.08.2022 09:00
până la 13.09.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 226 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 8 aug 2022, 18:18 - 26 aug 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2022, 9:00 - 13 sept 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

3.1.Scaun oficiu cu rotile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2022, 17:52
Data ultimilor modificări
11 aug 2022, 8:35
Valoarea estimată (fără TVA)
226 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21061279
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
14 sept 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3.1.Role gumate de 60mm pentru orice tip de podea. Stea din polipropilena. Spatar si sezut din plasă echivalent tip mesh. Mecanism multiblock cu o singura manetă. Spatar reglabil pe inaltime. Tatiera reglabila. Brațare reglabile din polipropilena, reglabile pe 4 axe. Echivalent anexei nr.3 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.08.22 18:18
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
8.08.22 18:18
anexa nr.3 - scaun oficiu cu rotile.jpg
Documentele la ofertă
-
8.08.22 18:18
anexa nr.4 - scaun oficiu sedinte.jpg
Documentele la ofertă
-
8.08.22 18:18
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.08.22 18:18
anexa nr.1 - specifiatii tehnice mobila din pal.docx
Documentele la ofertă
-
8.08.22 18:18
anexa nr.2 - canapia.jpg
Documentele la ofertă
-
8.08.22 18:18
1.anunt de participare mobilier pentru upu.pdf 1.anunt de participare mobilier pentru upu.pdf
tenderNotice
-
11.08.22 08:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 200 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solcitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări