Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
506 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 aug 2022, 16:40 - 10 aug 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 aug 2022, 17:00 - 15 aug 2022, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Hîrtiei A4 , A3
Informația despre anulare
Motivul anulării
Nu corespunde conform cerințelor solicitate .
Data anulării
12 sept 2022, 11:17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 aug 2022, 16:40
Data ultimilor modificări
12 sept 2022, 11:17
Achizitii.md ID
21061200
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Hârtie A 4
Data:
8 aug 2022, 08:06
Subiectul întrebării:
livrarea?
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rog cum o sa fie livrata marfa?
Cantitatea mare, poatem sa livram pina la finele anului, in 2-3 transe?
Răspuns (8 aug 2022, 08:34):
Livrarea va fi efectuată la solicitarea Autoriității contractante conform necesității acesteia.
Hârtie A 4
Data:
8 aug 2022, 08:12
Subiectul întrebării:
Documente "Obligatoriu (dupa caz)"
Întrebare:
Documente care sunt "Obligatoriu (dupa caz)", trebuie sa va adaugam obligatoriu? sau sa va prezintam dupa solicitarea dvs?
Răspuns (8 aug 2022, 09:00):
În dependență de datele prezentate în DUAE , de exemplu dacă veți indica ca aveți ,,Subcontractanți, Asociere sa-u Angajament terț ”, la solicitare veți fi obligat să prezentați această informație.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK