1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2022 15:35
până la 14.08.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2022 00:00
până la 26.08.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2022, 15:35 - 14 aug 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2022, 0:00 - 26 aug 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anexei la anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana MAGLA
Telefonul de contact
022-250-934
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2022, 15:09
Data ultimilor modificări
4 aug 2022, 15:35
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21061109
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
1 sept 2022 15:13 - 30 dec 2022 15:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Costum de serviciu CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 170.0
Unități de măsură: Complet
2)
Denumirea
Cravată de culoare gri CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Pantaloni de serviciu CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
4.08.22 15:35
anexa la anuntul de participare.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.22 15:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Simcomtex

Preţul ofertei: 401 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preț cel mai scăzut și corespunderea cerințelor tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări