1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2022 11:35
până la 09.08.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2022 12:00
până la 17.08.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 790 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2022, 11:35 - 9 aug 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2022, 12:00 - 17 aug 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a acoperișului, inclusiv a birourilor de serviciu din cadrul CSM
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, nr. 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Agache
Telefonul de contact
022-990-800
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2022, 20:25
Data ultimilor modificări
4 aug 2022, 11:35
Valoarea estimată (fără TVA)
790 000 MDL
Achizitii.md ID
21061008
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, nr. 5
Durata contractului
19 aug 2022 11:33 - 31 dec 2022 11:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a acoperișului, inclusiv a birourilor de serviciu din cadrul CSM CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
-
4.08.22 11:35
duae lucrări 1.doc
Documentele la ofertă
-
4.08.22 11:35
documentația standard lucrări 1.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.22 11:35
duae lucrări.semnat.pdf duae lucrări.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
4.08.22 11:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Alexidar Grup"

Preţul ofertei: 740 897,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conformă, admisibilă și corespunde cerințelor de calificare solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări