1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2022 11:35
până la 09.08.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2022 12:00
până la 17.08.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 790 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2022, 11:35 - 9 aug 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2022, 12:00 - 17 aug 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a acoperișului, inclusiv a birourilor de serviciu din cadrul CSM
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, nr. 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Agache
Telefonul de contact
022-990-800
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2022, 20:25
Data ultimilor modificări
4 aug 2022, 11:35
Valoarea estimată (fără TVA)
790 000 MDL
Achizitii.md ID
21061008
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, nr. 5
Durata contractului
19 aug 2022 11:33 - 31 dec 2022 11:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a acoperișului, inclusiv a birourilor de serviciu din cadrul CSM CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
-
4.08.22 11:35
duae lucrări 1.doc
Documentele la ofertă
-
4.08.22 11:35
documentația standard lucrări 1.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.22 11:35
duae lucrări.semnat.pdf duae lucrări.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
4.08.22 11:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Alexidar Grup"

Preţul ofertei: 740 897,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conformă, admisibilă și corespunde cerințelor de calificare solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări