1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2022 12:10
până la 12.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2022 10:00
până la 22.08.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 15 772 472,56 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2022, 12:10 - 12 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2022, 10:00 - 22 aug 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcții și montaj a Complexului Sportiv situat în or.Briceni, str.Turgheniev,16

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4701, MOLDOVA, Briceni, or.Briceni (r-l Briceni), str. Independenței 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Turcan
Telefonul de contact
olga@achizitii.md
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2022, 12:10
Data ultimilor modificări
2 aug 2022, 17:08
Achizitii.md ID
21060981
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro
Documentele la ofertă
duae_ro
2.08.22 12:10
anunț de participare anunț de participare
tenderNotice
anunț de participare
2.08.22 12:10
caiet de sarcini caiet de sarcini
Criterii de evaluare
caiet de sarcini
2.08.22 12:10
ds_lucrari
Documentele la ofertă
ds_lucrari
2.08.22 12:10
Data:
2 aug 2022, 17:08
Subiectul întrebării:
Documentația de proiect
Întrebare:
Anexați va rog schița de proiect pentru a vedea dificultatea construcției !Multumim
Răspuns (3 aug 2022, 10:10):
Proectul este voluminos și nu putem anexa, puteți face cunoștință la fața locului or. Briceni str. Independeței 48
Data:
2 aug 2022, 20:10
Subiectul întrebării:
Buna ziua!!!
Întrebare:
Din cate stim era castigator la aceasta licitatie,care ii motivu ca repetati licitatia???
Răspuns (3 aug 2022, 10:12):
Contractul a fost rezeliat din motivul majorării prețurilor și a fost actualizat caietul de sarcini și devizele la obiectul sus menționat
Data:
3 aug 2022, 09:13
Subiectul întrebării:
Bună ziua
Întrebare:
Dar expertiza lucrărilor efectuate pînă la moment este deja ????
Răspuns (3 aug 2022, 10:15):
conform procesului verbal Nr 1 din 26 iulie 2022 de recepție cantitativă lucrărilor la rezuluționarea contractului prin acord adițional sa propus recepțioarea sumelor lucrărilor executate
Data:
3 aug 2022, 10:32
Subiectul întrebării:
Răspuns la întrebare...
Întrebare:
Cred-că au achitat prețul multi bani, și sărmanul antreprenor nu avea nevoie...😄
Răspuns (3 aug 2022, 10:56):
Costul lucrărilor efectuate sau achitat conform proceselor verbale
Data:
3 aug 2022, 10:44
Subiectul întrebării:
Intrebare...
Întrebare:
După cum am văzut pe platforma tender anul trecut a fost încheiat contractul cu un operator economic. Dvs ați stipulat mai sus ca contractul a fost reziliat in urma scumpirilor la materiale de construcții. La data de 27.04.2022 guvernul a modificat hotărîrea guvernului nr. 1129/2018 prin care permis ajustarea prețurilor materialelor de construcții. De ce nu s-a utilizat această cale legală, dar să purces la rezilierea contractului. Poate ar fi cazul sa întrebam antreprenorul care a fost contractat ? El poate ne da mai multa informatie...
Răspuns (3 aug 2022, 10:59):
Decizia grupului de lucru de achiziții privind rezilierea contractului. Durata lucrărilor de execuție a fost 12 luni.
Data:
3 aug 2022, 10:55
Subiectul întrebării:
Cistigatorul
Întrebare:
Cine a fost cistigatorul?
Răspuns (3 aug 2022, 11:01):
Întrați pe saitul tender.gov.md - Constracte atribuiete
Data:
5 aug 2022, 18:36
Subiectul întrebării:
Valoarea estimativă a obiectului
Întrebare:
Buna ziua. Scrieti care este valoarea estimativă a obectului corectă. Deoarece cifra de 15 772 472,56 MDL nu este corectă. Cifra reală este multa mai mare.
Răspuns (6 aug 2022, 14:07):
Suma este conform devizului.
Data:
8 aug 2022, 16:30
Subiectul întrebării:
Intrebare asupra caietului de sarcini.
Întrebare:
Ati introdus toate lucrările intru-un caiet de sarcini, însă dupa cum intelegem ele se divizează în mai multe categorii care nu sunt denumite. de exemplu. primele 38 poziții sunt un deviz, următorele 37 poziții sunt alt deviz, altele 78 pozitii sunt alt deviz, etc. Întrebarea este: facem oferta pe devize separate sau într-un deviz comun?
Răspuns (9 aug 2022, 08:38):
Oferta se face într-un Deviz comun devizat pe capitule în conformitate strictă cu caietul de sarcini publicat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.