1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2022 17:54
până la 04.08.2022 17:55
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2022 17:55
până la 10.08.2022 09:55
3
Licitaţie
11.08.2022 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2022, 17:54 - 4 aug 2022, 17:55
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2022, 17:55 - 10 aug 2022, 9:55
Începutul licitației: 11 aug 2022, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

În cadrul procedurii de achiziție publică, participantul va oferi prețuri pentru baza Caietului de sarcini şi în dependență de modelul anvelopelor și modelul acumulatoare, Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sofia Curmei
Telefonul de contact
82-33-93
Datele achizitiei
Data publicării
29 iul 2022, 17:24
Data ultimilor modificări
2 aug 2022, 17:55
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
250 MDL
Achizitii.md ID
21060898
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
11 aug 2022 17:44 - 31 dec 2022 17:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Anvelope(iarnă) CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Anvelope(vară) CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Acumulatoare CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Lichid p/u parbriz 5L (iarnă) CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
- Documentatia standard in format word
29.07.22 17:54
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-DUAE in format word
29.07.22 17:54
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-Caietul de sarcini
2.08.22 17:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARIA-DUCA SRL

Preţul ofertei: 152 300 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări