1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2022 08:38
până la 17.08.2022 09:10
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2022 09:10
până la 14.09.2022 09:10
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 76 708,38 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2022, 8:38 - 17 aug 2022, 9:10
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2022, 9:10 - 14 sept 2022, 9:10
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr.18 Cateter de aspirare pentru igiena cavitii bucale Fr 10 (Neonatologie/Pediatrie)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2022, 16:07
Data ultimilor modificări
12 aug 2022, 17:09
Valoarea estimată (fără TVA)
76 708,38 MDL
Achizitii.md ID
21060804
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr.18 Cateter de aspirare pentru igiena cavitii bucale Fr 10 (Neonatologie/Pediatrie) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 47980.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.22 08:38
declaratie.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.22 08:38
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
29.07.22 08:38
lista de distribuție consumabile medicale 11.08.2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
11.08.22 16:29
model contract - achizi_ionarea consumabile medicale 2023 11.08.2022.doc
Documentele la ofertă
-
11.08.22 16:29
formularele specificațiilor tehnice și de preț 12.08.2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:09
declaratie cu privire la inregistrare la amdm (2).docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 70 597,77 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Lismedfarm

Preţul ofertei: 85 884,20 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IM Vivamed International SRL

Preţul ofertei: 87 963,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Ecochimie

Preţul ofertei: 99 702,44 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul nr.18 Cateter de aspirare pentru igiena cavitii bucale Fr 10 (Neonatologie/Pediatrie)
Data:
6 aug 2022, 15:13
Subiectul întrebării:
Cantitate
Întrebare:
În atenția celor interesați, Rugăm să concretizați cantitatea exactă, diferență mare față de anul trecut. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Răspuns (8 aug 2022, 12:04):
Bună ziua. Conform pct.19 din Hotărârea de Guvern nr.56/2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de organizare și funcționare a autorităților centrale de achiziții, în vederea desfășurării activităților de organizare a procedurilor de atribuire centralizate, autoritatea centrală de achiziție solicită autorităților contractante (beneficiarilor) transmiterea informației privind necesitățile de bunuri, lucrări și servicii achiziționate centralizat, precum și oricare alte date și informații necesare în legătură cu acestea, iar autoritățile contractante au obligația de a transmite datele și informațiile solicitate în termen de 30 de zile de la primirea solicitării, iar conform pct. 20 din aceeași hotărâre, autoritățile contractante (beneficiarii) sunt responsabile pentru corectitudinea datelor cu privire la necesități, transmise potrivit pct. 19. Au fost verificate încă o dată listele cu necesar și nu s-au depistat vreo eroare. Totodată a fost telefonat IMSP Institutul Mamei și Copilului si au confirmat necesitatea înaintată.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări