1
Perioada de actualizare
de la 29.07.2022 08:38
până la 17.08.2022 09:10
2
Propunerea ofertelor
de la 17.08.2022 09:10
până la 14.09.2022 09:10
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 24 068,87 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iul 2022, 8:38 - 17 aug 2022, 9:10
Perioada de depunere a ofertelor: 17 aug 2022, 9:10 - 14 sept 2022, 9:10
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2022, 16:07
Data ultimilor modificări
12 aug 2022, 17:09
Valoarea estimată (fără TVA)
24 068,87 MDL
Achizitii.md ID
21060804
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2768.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.22 08:38
declaratie.docx
Documentele la ofertă
-
29.07.22 08:38
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
29.07.22 08:38
lista de distribuție consumabile medicale 11.08.2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
11.08.22 16:29
model contract - achizi_ionarea consumabile medicale 2023 11.08.2022.doc
Documentele la ofertă
-
11.08.22 16:29
formularele specificațiilor tehnice și de preț 12.08.2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:09
declaratie cu privire la inregistrare la amdm (2).docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lismedfarm

Preţul ofertei: 12 732,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 21 501,82 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 25 604 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Data:
5 aug 2022, 17:16
Subiectul întrebării:
Contract
Întrebare:
Bună Ziua, Pentru a avea parte de o colaborare de succes pe parcursul anului 2023, vă rugăm să efectuați următoarele modificări din contract, care creează impedimente și cheltuieli adiționale nejustificate pentru livrarea bunurilor. Punctul 2.2: Documentația de însoțire a Bunurilor include: - Certificatele de calitate indicate în Specificații - Instrucțiunea de utilizare în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) – la livrare Astfel, în cazul livrării bunurilor pe contract ca de exemplu: mănuși, seringi, vată etc, bunuri a căror instrucțiune de utilizare este indicată pe ambalaj sau în unele cazuri nu este necesară, atașarea adițională a acestor instrucțiuni sau certificate vor face anevoioasă livrarea bunurilor și va genera cheltuieli adiționale agenților economici și resurse nejustificabile pentru tipărirea acestora. Solicităm modificarea punctelor din contract stipulate mai sus cu indicarea că vor fi prezentate la solicitare după caz sau în cazul în care instrucțiunea lipsește pe ambalaj.
Răspuns (8 aug 2022, 15:35):
Bună ziua. Va fi modificat pct.2.2. din contract. Vă mulțumim
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Data:
5 aug 2022, 17:16
Subiectul întrebării:
Contract
Întrebare:
Bună Ziua, Pentru a evita surplusul de bunuri comandate și nelivrate sau obligațiunea vânzătorului de a aduce cantități de bunuri suplimentare, vă rugăm să faceți următoarele modificări în contract. Punctul 2.3: Reducerea sau majorarea cantității bunurilor care urmează să fie livrate să fie cu acordul Vănzătorului.
Răspuns (8 aug 2022, 11:35):
Bună ziua.Conformul modelului de contract anexat la HG 1128/2016 pct 2.3 prevede că Beneficiarul poate solicita o majorare sau o reducere argumentată a cantităţii Bunurilor cu 15% faţă de cea contractată iniţial, informînd despre aceasta Vînzătorul și Centrul cu 10 zile înainte de livrare. Astfel, pct 2.3 din contract reprezintă un drept al beneficiarului și nu obligațiunea vânzătorului, deci decade necesitatea includerii acordului vânzătorului la pct-ul dat.
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Data:
5 aug 2022, 17:18
Subiectul întrebării:
Termen de valabilitate restant
Întrebare:
Bună Ziua, Luând în considerație faptul că bunurile date vor fi livrate pe parcursul anului 2023 și vor fi utilizate în același an, rugăm să schimbați termenul de valabilitate restant din cel puțin 80% la momentul livrării în cel puțin 60% pentru dispozitivele medicale cu termen de valabilitate de 2 ani și mai mult și de cel puțin 80% pentru dispozitivele medicale cu termen de valabilitate mai mic de 2 ani. Astfel Vânzătorii vor putea oferi produse la un preț mai mic, deoarece cantitățile mici de marfă au cheltuieli de transport mai mari per unitate.
Răspuns (10 aug 2022, 15:10):
Bună ziua. Vor fi operate modificări în anunțul de participare și modelul de contract privind termenul de valabilitate a produselor.
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Data:
5 aug 2022, 17:19
Subiectul întrebării:
Contract
Întrebare:
Bună Ziua, Pentru a avea parte de o colaborare de succes pe parcursul anului 2023, vă rugăm să efectuați următoarele modificări din contract, care creează impedimente și cheltuieli adiționale nejustificate pentru livrarea bunurilor. Punctul 2.2: Documentația de însoțire a Bunurilor include: - Certificatele de calitate indicate în Specificații - Instrucțiunea de utilizare în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) – la livrare Astfel, în cazul livrării bunurilor pe contract ca de exemplu: mănuși, seringi, vată etc, bunuri a căror instrucțiune de utilizare este indicată pe ambalaj sau în unele cazuri nu este necesară, atașarea adițională a acestor instrucțiuni sau certificate vor face anevoioasă livrarea bunurilor și va genera cheltuieli adiționale agenților economici și resurse nejustificabile pentru tipărirea acestora. Solicităm modificarea punctelor din contract stipulate mai sus cu indicarea că vor fi prezentate la solicitare după caz sau în cazul în care instrucțiunea lipsește pe ambalaj.
Răspuns (8 aug 2022, 15:36):
Bună ziua. Va fi modificat pct.2.2. din contract. Vă mulțumim
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Data:
7 aug 2022, 19:28
Subiectul întrebării:
Bariere pentru libera concurență
Întrebare:
Impunerea cerinței ca la data deschiderii să fie înregistrate produsele ofertate în Registrul dispozitivelor medicale este o barieră a liberei concurențe. În cazul în care un operator reușește să găsească un furnizor în ultimile zile de depunere a ofertei, timp pentru înregistrare nu-i mai rămîne. Vă rugăm să rețineți, acea ofertă poate fi cu mult mai avantajoasă economic, doar că din cauza unor astfel de limitări - plata va fi mai mare într-un final, fiind acceptate doar produse înregistrate. Mai mult decît atît, dacă accesați Registul programărilor, luna august nu mai sunt locuri disponibile. Plus că mai durează cîteva săptămîni pînă este procesat dosarul pentru includerea produselor în Registru. Chiar dacă se făcea programarea la AMED la data anunțării prezentei proceduri de achiziție, la data deschiderii produsele nu vor fi înregistrate, o spunem în cunoștință de cauză. Astfel, în cazul în care CAPCS dorește să asigure doar livrarea produselor înregistrate, drept măsură sau cerință poate fi neeaceptatea facturilor fiscale după livrarea produselor, dacă în acestea nu sunt reflectate numărul înregistrării în Registul dispozitivelor medicale, sau un act la factură care să reflectea această informație. Reiterăm, prin impunerea acestei cerințe la deschiderea ofertelor, în loc să progresăm, mergem în regresie, creînduse impedimente pentru operatorii care ar putea depune oferte avantajoase, dar care nu mai pot aplica din motiv că a găsit acel furnizor cu cîteva zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Vă rugăm să excludeți această cerință. PS. Prezenta clarificare se referă la toate pozițiile din cadrul prezentei proceduri de achiziție.
Răspuns (10 aug 2022, 15:25):
Buna ziua. Vor fi operate modificări la pct 16.10 din anunțul de participare și în specificațiile tehnice în parte ce ține de înregistrarea DM În Registrul Dispozitivelor Medicale.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări