Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 032 211,97 MDL
Perioada clarificărilor:
28 iul 2022, 16:16 - 5 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 aug 2022, 10:00 - 15 aug 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație a sistemei de încălzire în cadrul Secției nr.10
Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de lucru anulează din proprie inițiativă procedura de achiziționare a Lucrărilor de reparație a acoperișului blocului alimentar, în corespundere cu prevederile art. 71 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015.
Data anulării
12 aug 2022, 12:12
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2022, 16:16
Data ultimilor modificări
12 aug 2022, 12:21
Achizitii.md ID
21060799
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a sistemei de încălzire în cadrul Secției nr.10
Buget: 1032211.97 MDL
Anulată
Data:
28 iul 2022, 16:32
Subiectul întrebării:
buna ziua ,lipseste caetul de sarcini.
Întrebare:
buna ziua ,lipseste caetul de sarcini.
Răspuns (29 iul 2022, 11:44):
În corespundere cu prevederile Legii nr. 131 din 03.07.2015 caietul de sarcini se anexează în documentația standard, anexa nr. 23, CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK