Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21060754
1
Perioada de actualizare
de la
28.07.2022 11:43
până la 08.08.2022 11:00
până la 08.08.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.08.2022 11:00
până la 18.08.2022 00:00
până la 18.08.2022 00:00
3
Licitaţie
de la
18.08.2022 15:00
până la 18.08.2022 15:09
până la 18.08.2022 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 805 292,05 MDL
Perioada clarificărilor:
28 iul 2022, 11:43 - 8 aug 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 aug 2022, 11:00 - 18 aug 2022, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
lucrări de reparație și amenajare a parcării
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2022, 11:43
Data ultimilor modificări
29 iul 2022, 11:56
Achizitii.md ID
21060754
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - lucrări de reparație și amenajare a parcării la sediul Primăriei Cojușna, r-nul STrășeni
Buget: 1805292.05 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini lucrari de reparatie parcare sediul primariei.semnat.pdf
caiet de sarcini lucrari de reparatie parcare sediul primariei.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
28.07.22 11:43
ds_lucrari (verificat.semnat (1).pdf
ds_lucrari (verificat.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
28.07.22 11:43
anunt de participare verificat.semnat (1).pdf
anunt de participare verificat.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
28.07.22 11:43
duae_ro_verificat.semnat (1) (1).pdf
duae_ro_verificat.semnat (1) (1).pdf
Documentele la ofertă
DUAE
28.07.22 11:43
Data:
29 iul 2022, 11:56
Subiectul întrebării:
Licitația electronica și Garanțiile .
Întrebare:
Buna ziua! Licitație cu ciocan se utilizează la a achiziționarea bunurilor și serviciilor, dar nu la achiziția lucrărilor, de aceea solicitam sa modificați procedura. Referitor la garanția pentru oferta și garanția de buna execuție, conform legii nr 131 cu privire la achizițiile publice și HG cu privire la grupul de lucru, urmează a fis puse la dispoziția agenților economici mai multe modalități de garanție: garanție bancară, transfer la cont etc. Rugam respectuos sa respectați legea și sa oferiți condiții echitabile pentru toti operatorii economic
Răspuns (29 iul 2022, 20:41):
Buna ziua, a se vedea prevederile art. 47 din Legea achizitiilor publice, referitor la garantii revedeti pct. 16 din Anuntul de participare publicat. Multumim.
Data:
30 iul 2022, 15:11
Subiectul întrebării:
Constatare pentru cei ce nu citesc legea!
Întrebare:
Procedura prin care Dvs doriți sa Achiziționați lucrările respective se numește licitație electronica,( care conform Hotaririi Guvernului nr. 987/2018, se folosește pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor). Dar conform Hotaririi Guvernului nr. 638/2020 cu privire la achiziționarea lucrărilor, punctul 62 stabilește: licitație deschisă, licitație restrânsă, dialog competitiv, COP.
Citiți legile și hotaririle de Guvern inainte de a publica.
Răspuns (31 iul 2022, 16:00):
Buna ziua. Multumim.
Data:
1 aug 2022, 09:03
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (1 aug 2022, 13:19):
Buna ziua.
MD80TRPCDD518410A01549AA
TREZMD2X
C.f 1010601000025
Data:
5 aug 2022, 18:20
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Dispune autoritatea contractantă de autorizație de defrișare avînd în vedere că sunt lucrări de doborîre a arborilor.
Răspuns (5 aug 2022, 19:26):
Buna seara. Desigur.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK