+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2022 09:17
până la 08.08.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2022 11:00
până la 18.08.2022 11:00
au rămas 8 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 6 012 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2022, 9:17 - 8 aug 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2022, 11:00 - 18 aug 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Lucrări de instalare a iluminatului decorativ pe aliniamentele stradale din bd. Dacia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Chetrușca
Telefonul de contact
022242501
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2022, 9:17
Data ultimilor modificări
28 iul 2022, 10:05
Achizitii.md ID
21060745
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
28.07.22 09:17
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
28.07.22 09:17
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-
28.07.22 09:17
Data:
28 iul 2022, 10:05
Subiectul întrebării:
proiect
Întrebare:
Buna ziua, incarcati va rog proiectul. Multumesc
Răspuns (1 aug 2022, 10:56):
Bună ziua, Vă rugăm să va apropiați la sediul DGLCA pentru a face cunoștință cu proiectul.
Data:
29 iul 2022, 08:49
Subiectul întrebării:
Cerințe Anunț de participare
Întrebare:
1. În nici un document nu ați indicat dacă se necesită garanția de bună execuție ??? Dacă se necesită indicați vă rog mărimea și modalitatea de prezentare a ei. 2. Cum va avea loc achitarea și în ce termen ?
Răspuns (29 iul 2022, 12:06):
Garanția de bună execuție se va prezenta la semnarea contractului, în cuantum de 3% din valoarea contractului.
Data:
1 aug 2022, 09:03
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Se va accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive ?????
Răspuns (1 aug 2022, 10:58):
Garanția de bună execuție se va solicita să fie eliberată de o bancă comercială
Data:
1 aug 2022, 09:04
Subiectul întrebării:
Termen de achitare
Întrebare:
Cum va avea loc achitarea și în ce termen ?
Răspuns (1 aug 2022, 11:00):
Dupa executarea lucrarilor conform procesului verbal și a facturii
Data:
1 aug 2022, 15:49
Subiectul întrebării:
Termen de achitare
Întrebare:
În ce termen se va efectua achitarea???
Răspuns (2 aug 2022, 09:00):
În 15 zile de la executarea lucrarilor.
Data:
8 aug 2022, 09:13
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Pentru ce aveti nevoie in experienta reconstructiei havuzurilor ?
Răspuns (8 aug 2022, 09:23):
Nu luați în considerare solicitarea respectivă, este o eroare mecanică.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".