1
Perioada de actualizare
de la 25.07.2022 16:27
până la 04.08.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2022 12:00
până la 15.08.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 62 080 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iul 2022, 16:27 - 4 aug 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2022, 12:00 - 15 aug 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Privind Achiziționarea CALCULATOARE ȘI IMPRIMANTE din proect «de susținere a Regiunii de Dezvoltare Găgăuzia ca răspuns la situații de criză este finanțat de Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ) prin intermediul proiectului „Modernizarea Serviciilor Publice Locale în Republica Moldova” (MSPL). Proiectul MSPL este finanțat de Ministerul German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ) și implementat de GIZ Moldova în parteneriat cu Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova.»
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Sibov
Telefonul de contact
+37329822693
Datele achizitiei
Data publicării
25 iul 2022, 16:18
Data ultimilor modificări
27 iul 2022, 12:18
Valoarea estimată (fără TVA)
62 080 MDL
Achizitii.md ID
21060549
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Durata contractului
22 aug 2022 16:23 - 30 dec 2022 16:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
CALCULATOARE ȘI IMPRIMANTE CPV: 42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 36 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: признан победителем
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

NeoSuport Service

Preţul ofertei: 39 688 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 39 975 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări