1
Perioada de actualizare
de la 25.07.2022 11:49
până la 08.08.2022 14:43
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2022 14:43
până la 12.09.2022 15:43
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 512 500 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iul 2022, 11:49 - 8 aug 2022, 14:43
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2022, 14:43 - 12 sept 2022, 15:43
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sistem video 4 camere IP + Registraor PoE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Bivol
Telefonul de contact
022255258
Datele achizitiei
Data publicării
25 iul 2022, 11:10
Data ultimilor modificări
6 aug 2022, 14:43
Valoarea estimată (fără TVA)
512 500 MDL
Achizitii.md ID
21060494
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 sept 2022 11:21 - 30 dec 2022 11:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem video 4 camere IP + Registraor PoE CPV: 32500000-8 - Echipament de telecomunicaţii
Cantitatea: 21.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
25.07.22 11:49
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
25.07.22 11:49
ds bunuri TETRA CBI 2022 repetat varianta finala modificat (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
5.09.22 13:43
ds bunuri TETRA CBI 2022 repetat varianta finala modificat.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
5.09.22 13:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MIXACON-LUX

Preţul ofertei: 390 787,11 MDL
Statut: Învingător
Motivul: decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 399 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări