1
Perioada de actualizare
de la 23.07.2022 14:34
până la 04.08.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2022 09:00
până la 15.08.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 688 957,40 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iul 2022, 14:34 - 4 aug 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2022, 9:00 - 15 aug 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția peretelui de sprijin în curtea blocului de locuințe aflat pe terenul cu nr. cad. 0100106.474, din str. Cetatea Albă
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
23 iul 2022, 14:34
Data ultimilor modificări
27 iul 2022, 9:17
Achizitii.md ID
21060473
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini semnat.pdf caiet de sarcini semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
23.07.22 14:34
documentația standard semnată.pdf documentația standard semnată.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
23.07.22 14:34
anunț de participare semnat.pdf anunț de participare semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.07.22 14:34
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
27.07.22 09:17
Data:
23 iul 2022, 17:09
Subiectul întrebării:
documentatie de atribuire
Întrebare:
Solicitam de anexat DUAE format WORD
Răspuns (27 iul 2022, 09:17):
Este anexat.
Data:
27 iul 2022, 08:28
Subiectul întrebării:
documente calificare
Întrebare:
Buna ziua! Stimata AC conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice (art. 1, art. 20 alin. (1) și alin. (8) documentatia care se solicita obligatoriu este doar in cazul cind suntem cu suma mai mica de 1 de la 3 ofertant ,Va rog revizuiti acest articol de mai sus din Legea achizitiilor publice si de modificat documentatia solicitata obligatoriu ,se solicita obligator la moment conform Legii achizitiilor publice cele 5 documente (1. DUAE , 2. cerere de participare -anexa 7, 3.declaratie privind valabilitatea ofertei anexa 8 , 4.Formularul devizelor F7.F5.F3, 5. dupa caz garantia pentru oferta) celelalte se solicita la 3 zi dupa deschiderea ofertelor conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice . Va solicitam de modificat ori asteptam raspunsul dra.
Răspuns (30 iul 2022, 11:15):
Bună ziua! Prin cerințele înaintate, Autoritatea contractantă nu încalcă prevederile Legii nr. 131/2015.
Data:
27 iul 2022, 12:11
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
Efectuarea sistematică a plații impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale (nu este indicat de a prezenta certificat in legatura ca va fi verificat la data deschiderii ofertei ? Ati indicat in anunt de participare Efectuarea sistematică a plății impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale și lipsa datoriilor la data petrecerii procedurii de achiziție (data deschiderii ofertelor) - informația dată se verifică de către autoritatea contractantă pe site-ul Fisc.md ) ??? Corect am inteles, sa nu deranjam SFS daca desigur se poate verifica conform codului fiscal privind lipsa datoriilor fata de bugetul de stat ?
Răspuns (30 iul 2022, 11:20):
Operatorul economic prezintă certificatul privind efectuarea sistematică a plății impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".