1
Perioada de actualizare
de la 10.10.2022 15:04
până la 15.10.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.10.2022 17:00
până la 24.10.2022 17:00
3
Licitaţie
25.10.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 380 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 oct 2022, 15:04 - 15 oct 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 oct 2022, 17:00 - 24 oct 2022, 17:00
Începutul licitației: 25 oct 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de arpentaj pentru continuitatea ciclurilor observațiilor prin metode geodezice a tasărilor verticale și deplasărilor orizontale a construcțiilor din beton și pămînt a Nodului Hidrotehnic Costești-Stînca
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), str.Prieteniei 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilii Cojocari
Telefonul de contact
0256-3-23-83
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2022, 14:41
Data ultimilor modificări
10 oct 2022, 15:04
Valoarea estimată (fără TVA)
380 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 800 MDL
Achizitii.md ID
21060346
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), str.Prieteniei 16
Durata contractului
26 oct 2022 14:53 - 30 dec 2022 14:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de arpentaj CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Servicii de arpentaj pentru continuitatea ciclurilor observațiilor prin metode geodezice a tasărilor verticale și deplasărilor orizontale a construcțiilor din beton și pămînt a Nodului Hidrotehnic Costești-Stînca
10.10.22 15:04
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Achiziționarea serviciilor de arpentaj.
10.10.22 15:04
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
10.10.22 15:04
formularul standard duae.docx
Documentele la ofertă
Formular DUAE
10.10.22 15:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INGEOCAD

Preţul ofertei: 380 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru pentru achiziții a recunoscut învingător ofertantul ÎS ”INGEOCAD” deoarece a fost depusă o singură ofertă conform p.34 a HG nr.987/2018.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări