Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
4 780 840 MDL
Perioada clarificărilor:
21 iul 2022, 9:13 - 4 aug 2022, 10:49
Perioada de depunere a ofertelor:
4 aug 2022, 10:49 - 14 aug 2022, 10:49
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Lucrări de construcţii de clădiri destinate activităţilor de recreere, sportive, culturale, de cazare şi restaurante
Informația despre anulare
Motivul anulării
În bugetul Consiliului raional Ialoveni 2022, au fost preconizate pentru Modernizarea terenului de fotbal or.Ialoveni str.Libertății suma de 2 000 000.00 lei, a doua parte din sumă 2 780 840.00 lei este din surse externe donații din partea României. La moment donatorii români nu au confirmat alocarea mijloacele financiare în sumă de 2780840.00 lei. Consiliul raional Ialoveni se află în incapacitate financiară de a asigura suma totală 4780840.00 lei pentru încheierea contractului „Modernizarea terenului de fotbal or.Ialoveni str.Libertății „ .
Data anulării
19 aug 2022, 8:56
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2022, 9:13
Data ultimilor modificări
19 aug 2022, 8:56
Achizitii.md ID
21060320
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Modernizarea terenului de fotbal or.Ialoveni str.Libertății
Buget: 4780840.0 MDL
Anulată
Data:
25 iul 2022, 08:58
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (26 iul 2022, 08:35):
Buna ziua, rechizitele sunt publicate /Documentele procedurii de achiziție.
Data:
26 iul 2022, 09:44
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Conform art. 18 din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă va aplica criterii proporționale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activității profesionale; c) capacitatea economică și financiară; d) capacitatea tehnică și/sau profesională; e) standarde de asigurare a calității; f) standarde de protecție a mediului. Prin urmare, solicitarea Certificatului ISO 45001:2018 cu referire la sistemele de management al sănătății și securității ocupaționale contravine prevederilor enunțate supra. Astfel solicitam respectuos excluderea cerintei de prezentare a certificatului ISO 45001
Răspuns (26 iul 2022, 11:09):
specifica cerintele privind Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, ce ofera acele masuri necesare pentru controlul riscurilor in domeniul sanatatii si securitatii muncii si pentru imbunatatirea performantelor in acest domeniu.
Aceasta certificare este relevanta in mod deosebit pentru companiile care detin o forta de munca extinsa, in care exista sarcini manuale si de munca in conditii grele si cu risc sporit de accidentare. Monitorizarea sigurantei angajatilor dovedeste ca Compania depune eforturi in mod activ pentru a a asigura ca activitatile sale. sunt sigure atat pentru angajati, cat si pentru mediul inconjurator.
Data:
28 iul 2022, 11:39
Subiectul întrebării:
Certificat ISO 45001
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta, Legea 131/2015 prevede expres si fara ambiguitati ce criterii de calificare pot fi aplicate si datorita sintagmei "referitoare numai la:" nu exista loc de interpretare. Deasemenea ANSC s-a expus cu privire la cerinta respectiva si este emisa decizie de excudere a cerintei de prezentare a certificatului ISO45001. Va solicitam respectuos sa excludeti prezentarea ISO45001 din lista documentelor de calificare.
Răspuns (29 iul 2022, 09:05):
au fost excluse certificatele ISO
Vă dorim succes !!!
Data:
29 iul 2022, 10:00
Subiectul întrebării:
experienta similara
Întrebare:
Dat fiind faptu ca in caietul de sarcini avem atit lucrari de retele de drenaj cit si amenajare .....putem prezenta un contract cu o valoare nu mai mica de 75%( ce include asemenea lucrari ) din valoare contractului ce urmeaza a fi atruibuit si un contract cu o valoare mai mica de 75% pe amenajare teren de fodbal cu covor sintetic?
Răspuns (1 aug 2022, 11:10):
Ne pare rău dar anunțul este pentru un singur lot la licitație . experieta solicitată trebuie sa fie pentru lotul intreg.
Data:
2 aug 2022, 11:10
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, avâd ca baza tendința creșterilor a prețurilor la materiale, solicităm să fie modificată modul petrecerii a licitației.
Răspuns (2 aug 2022, 15:17):
bună ziua in conformitate cu legislația în vigoare Articolul 57. Cererea ofertelor de preţuri
(1) Autoritatea contractantă, prin cererea ofertelor de preţuri, poate atribui contracte de achiziţii publice de bunuri, lucrări sau servicii, care se prezintă conform unor specificaţii concrete, cu condiţia ca valoarea estimată a achiziţiei să nu depăşească 800000 de lei pentru bunuri şi servicii şi 2000000 de lei pentru lucrări.
obiectul achiziției noastre este de 4 780 840 MDL
Data:
2 aug 2022, 16:18
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Procedura initiata de DVS in calitate de autoritate contractanta este precedata de Licitatia electronica care presupunea scaderea repetata a pretului oferit si calculat in baza devizului de cheltuieli. Astfel pentru a evita eventualele modificari de deviz sau oferta, Va solicitam respectuos sa excludeti Licitatia Electronica din cadrul procedurii de achizitie prin COP
Răspuns (3 aug 2022, 09:40):
buna ziua , in conformitare cu legislatia in domeniul achiziitolor publice autoritatea contractanta are dreptul de a folosi facilitati pentru a obtine cel mai bun pret pentru obiectul achizitiei sale. licitatia electronica este un proces facultativ atit pentru autoritatea contractanta cat si pentru ofertant . In cazul i care doriti sa folositi acest intrument este recomandat modul de aplicare a lui.
Data:
2 aug 2022, 16:56
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Propunerea tehnica (Documentatia de deviz formulare 3,5,7) in urma acestui tip de licitatie vor suferi modificari?daca da specificati caror pozii din caietul de sarcini vor putea fi aplicate modificarile
Răspuns (3 aug 2022, 09:47):
prin procedura initiata de autoritatea contractanta volumul de lucrari nici de cum nu trebuie sa fie modificat in caz contrar ofertantul va fi descalificat . in cazul licitatie electronice sufera modificari doar pretul .
Data:
2 aug 2022, 16:59
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Garantie pentru oferta 1% din valoarea estimata pina la publicare sau dupa ce se va petrece licitatia electronica, daca pina la licitatia electronica de ce antreprenorul trebuie sa prezinte o garantie ce depaseste 1%?
Răspuns (3 aug 2022, 09:50):
Garantie pentru oferta reprezinta 1% din valoarea estimata a lucrarilor .
Data:
2 aug 2022, 17:02
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Oferta financiara nu e obligatorie, daca da atunci cum facem oferta financiara odata ce nu stim cu ce pret mergem in licitatie?
Răspuns (3 aug 2022, 09:52):
Oferta financiara este obligatorie .
Data:
3 aug 2022, 10:48
Subiectul întrebării:
Răspuns (3 aug 2022, 09:47):
Întrebare:
caror pozitii vor putea fi aplicate modificarile de pret?
Răspuns (3 aug 2022, 13:27):
studiati procedura de aplicare a instrumentului de „licitatie electronica„ si veti gasi raspuns la intrebarea d-stra
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK