Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 366 247,16 MDL
Perioada clarificărilor: 18 iul 2022, 11:29 - 28 iul 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2022, 9:00 - 2 aug 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale nr. 74/2020
Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării de către Grupul de lucru pentru achiziții, a ofertelor parvenite în cadrul procedurii de achiziție prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1658132497938 din „18” iulie 2022, privind achiziționarea materialelor de construcție-repetat, conducându-se de prevederile art. 75 alin. 2 din Legea cu nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, art. 79. alin. 2), art. 81. alin. 2, alin.4 grupul de lucru pentru achiziții a decis:

1. A respinge ofertele operatorului economic "Vermilion" S.R.L., deoarece nu s-a conformat cerințelor de participare indicate în documentația de atribuire privind achiziționarea materialelor de construcție (lotul 1-7 nu a depus tot setul de documente conform anunțului de participare, lotul 3-7 suma ofertei depășește bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție).
2. A respinge oferta operatorului economic „Anserglob” SRL pentru Lotul 2, deoarece nu s-a conformat cerințelor de participare indicate în documentația de atribuire privind achiziționarea materialelor de construcție (nu a depus tot setul de documente conform anunțului de participare).
3. A anula procedura de achiziție a materialelor de construcție – procedura repetată.
Data anulării
8 aug 2022, 14:34
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Cotet
Telefonul de contact
37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
18 iul 2022, 11:29
Data ultimilor modificări
9 aug 2022, 8:21
Achizitii.md ID
21060178
CPV
44110000-4 - Materiale de construcţii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Lotul 2. Dizolvanți.
Buget: 12625.0 MDL
Anulată
Lotul 3. Plase. Electrozi.
Buget: 12500.0 MDL
Anulată
Anulată
Lotul 6. Elemente de prindere
Buget: 9455.83 MDL
Anulată
Lotul 7. Materiale consumabile
Buget: 52574.49 MDL
Anulată
Data:
20 iul 2022, 11:43
Subiectul întrebării:
Certificat de dealer
Întrebare:
Ce inseamna pentru Dvs - certificat de dealer ? In baza carei legi este obligatorie aceasta cerinta ? Dvs aveti nevoie de mai multe produse, respectiv mai multe certificate de dealer ?
Răspuns (21 iul 2022, 15:10):
Buna ziua, Certificatul de dealer sau producător autohton reprezintă documentul prin care agentul economic ofertant, va demonstra faptul că produsele pe care le propune sunt de o calitate bună/superioară și nu va crea în timpul realizării contractului situații în care calitatea bunurilor vor fi de o caltate net inferioară, fapt ce poate duce la rezolvirea contractului cu toate consecințele prevăzute de legislația în vigoare.
Data:
20 iul 2022, 11:47
Subiectul întrebării:
Conditii descriminatorii pentru participanti
Întrebare:
Cunoastem ca conditiile de participare ar trebui puse cu respectarea drepturilor si a participantilor inclusiv. Dvs prin metoda de livrare, automat discriminati agentii economici aflati in afara Mun. Chisinau... "Comanda mai mica de 10000 lei cu TVA se ridica la sediul operatorului economic, in raza Mun. Chisinau" Consideram aceasta conditie drept descriminanta, rugam sa o excludeti.
Răspuns (21 iul 2022, 15:11):
Buna ziua, Reieșind din faptul că sediul central al autorității contractante se află în mun. Chișinău, iar aprovizionarea se efectuiază centralizat, condiția aflării operatorului economic pe teritoriul mun. Chișinău, este rezonabilă din punct de vedere economic, deoarece ridicarea bunurilor de la un depozit aflat în afara mun. Chișinău (spre exemplu mun. Ungheni) ar afecta financiar autoritatea contractantă, prin cheltuieli suplimentare pentru combustibil.
Data:
20 iul 2022, 11:58
Subiectul întrebării:
Certificate sau recomandari
Întrebare:
Ce reprezinta certificate sau recomandari ce confirma pozitia, experienta si reputatia operatorului economic in domeniu ? Este conditie obligatorie... dorim sa stim, este un certificat eliberat de catre un organism autorizat ?) Sau putem intocmi acest document in forma libera ? Care este sensul la aceasta cerinta daca este Declaratia privind lista principalelor livrari/prestari efectuate in ultimii 3 ani de activitate - care poate fi ca un argument si dovada ca agentul economic are experienta in domeniu si o anumita reputatie...
Răspuns (21 iul 2022, 15:13):
Buna ziua, Prezentarea certificatelor sau recomandărilor este o cerință obligatorie, ele urmează a fi prezentate în formă liberă și se referă la reputația agentului economic ofertant. Sunt acte/documente eliberate de partenerii de afacere cu care agentul economic ofertant are relații economico-financiare.
Data:
20 iul 2022, 12:07
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Garantia pentru oferta consideram ca ar trebui sa fie acceptata nu doar prin TRANSFER in contul institutiei, deoarece acest transfer nu garanteaza transparenta acestei licitatii si anonimitatea participantilor. Facind transfer in contul Dvs, cu suma fixa de 3662.47 MDL - acest fapt se observa de catre institutia Dvs, si usor se poate stabili potentialii participanti si numarul lor. Pentru ce exista anexa Nr. 9 din Documentatia Standard ?
Răspuns (21 iul 2022, 15:21):
Buna ziua, Procedura la care Dumneavoastră doriți să participați cade sub incidența unui alt act normativ și anume Legea nr. 74 din 2020, privind achizițiile în sectoarele energiei, apei, transporturilor și serviciilor poștale. Anexa nr. 9 din Documentația Standart este obligatorie doar pentru procedurile de achiziții care se fac conform Legii nr. 131 din 2015 privind achizițiile publice. Documentatia standard și DUAE nu este obligatorie pentru autoritatile contractante care desfasoara procedurile de achizitii în baza Legii nr.74 din 2020 privind achzitiile sectoriale și în baza Hotăririi de Guvern nr. 351 din 2020 prin care a fost apropbat regulamentul cu privire la achiziția de bunuri, servicii și lucrări la întreprinderile de stat. Operatorul economic ofertant face dovada transferului de garanție pentru ofertă prin atașarea la ofertă a ordinului de plată.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.