1
Perioada de actualizare
de la 16.07.2022 17:58
până la 03.08.2022 11:53
2
Propunerea ofertelor
de la 03.08.2022 11:53
până la 12.08.2022 11:53
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 677 802,52 MDL
Perioada clarificărilor: 16 iul 2022, 17:58 - 3 aug 2022, 11:53
Perioada de depunere a ofertelor: 3 aug 2022, 11:53 - 12 aug 2022, 11:53

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea și reabilitarea a spațiului adiacent bulevardului Mircea cel Bătrân (Etapa II) REȚELE ELETRICE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Mircea cel Batrin 4/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sinilga Scolnic
Telefonul de contact
022339277
Datele achizitiei
Data publicării
16 iul 2022, 17:58
Data ultimilor modificări
1 aug 2022, 11:53
Achizitii.md ID
21060149
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3527-rie su2.2.rtf1.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.22 17:58
3527-iee su2.1.rtf1.docx
Documentele la ofertă
-
16.07.22 17:58
doc standard.pdf doc standard.pdf
Documentele la ofertă
-
16.07.22 17:58
duae.doc
Documentele la ofertă
-
16.07.22 17:58
anunt iluminat modificat.pdf anunt iluminat modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.08.22 11:53
Data:
19 iul 2022, 15:37
Subiectul întrebării:
Corp de iluminat
Întrebare:
Se permite de propus corpuri de iluminat de alta marca si producator decit cele indicate in caietul de sarcini?
Răspuns (21 iul 2022, 09:33):
AC solicita sa va conformați caietului de sarcini elaborat de către specialiștii in domeniu. Multumesc
Data:
21 iul 2022, 12:02
Subiectul întrebării:
Răspuns (21 iul 2022, 09:33):
Întrebare:
Este evident faptul ca trebuie sa ne conformam caietului de sarcini. Intrebarea este daca se permite propunerea corpurilor de iluminat analogice care corespund caietului de sarcini dar sunt de la alt producator. Va rog sa raspundeti daca se permite sau nu se permite?
Răspuns (21 iul 2022, 18:43):
Se permite
Data:
25 iul 2022, 10:10
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua.In anunt de participare pct.22 ati stipulat declaratie de conformitate pentru corpuri de iluminat din care sa rezulte caracteristicile tehnice solicitate.Va rugam sa publicati aceste cerinte pentru corpurile cerute.
Răspuns (25 iul 2022, 17:10):
Cerintele pentru corpurile de iluminat sunt elucidate in caietul de sercini, la aceste corpuri care le veti prezenta dvs. oferiti certificat de conformitate.
Data:
25 iul 2022, 10:13
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
In caietul de sarcini Iluminat exterior SU2,2 pct.42,43,44 este montarea cablului.Urmatoarele pozitii45 si 46 este materialul.Va rugam sa ajustati volumele deoarece ca material este o cantitate dar ca montare este alta.
Răspuns (25 iul 2022, 17:11):
Cantitatea din caietul de sarcini este indicat cu rezerva admisibila.
Data:
25 iul 2022, 10:15
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
In caietul de sarcini Iluminat exterior SU2.2 poz.59 este cantitatea de 1 buc.Stipulati care clema este aratata ca material pentru poz.59.Multumim.
Răspuns (25 iul 2022, 16:59):
Buna ziua! Nu este nici o clema,este manopera cu utilaj la contectarea la bransamentului la CIA.
Data:
25 iul 2022, 17:15
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Răspuns (25 iul 2022, 16:59): Buna ziua! Nu este nici o clema,este manopera cu utilaj la contectarea la bransamentului la CIA.In pozitaia data sunt si materiale.Va rugam atunci sa stipulati continutul acestei pozitii unde se contine si materiale si utilaj si manopera?
Răspuns (27 iul 2022, 11:30):
Buna ziua! Materialele care corespund proiectului sint enumerate in afara normei, respectiv materialele date sunt aratate ca cost in afara normativului.
Data:
26 iul 2022, 17:42
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. In poz 40 Corp de iluminat ECO AREA S SPD 30W sint aratate ca material, poz 65 Corp de iluminat AMPERA MIDI/5145/32 LEDs 500mA NW/415072 sint ca utilaj. Stipulati diferenta clasificarii.
Răspuns (27 iul 2022, 11:31):
Buna ziua! Diferenta clasificarii este costul lor.
Data:
27 iul 2022, 11:36
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI
Întrebare:
Răspuns (27 iul 2022, 11:30): Buna ziua! Materialele care corespund proiectului sint enumerate in afara normei, respectiv materialele date sunt aratate ca cost in afara normativului.Sa intelegem ca in acest normativ trebuie sa se regaseasca numai manopera si utilajul?
Răspuns (27 iul 2022, 11:51):
In afara normativului sunt enumerate ca cost si cantitate in poz.60,61,62, conform fromularului nr.1 din caietul de saricini.
Data:
27 iul 2022, 15:50
Subiectul întrebării:
Anunt de participare pct. 26
Întrebare:
Buna ziua, daca vom prezenta 5 recomandari din 2018-2021, va fi un motiv de desaclificare?
Răspuns (28 iul 2022, 10:59):
Solicitam sa va conformați documentației/ anunțului de participare elaborat de către autoritatea contractanta
Data:
27 iul 2022, 22:06
Subiectul întrebării:
Cerinte Anuntul de participare
Întrebare:
1. Pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs prevede că pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare la pct.16, subpct. 8 și 9. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări Respectiv, solicitam de a racorda cerintele anuntului de participare la documentația standard aprobată prin ordinul Ministerului Finanțelor 2. În anuntul de participare și nici în anexele documentației standard atașate nu se regăsește forma garanției de bună execuție ce urmează să o prezinte câștigătorul licitației. Solicităm să ne informați cu privire la modalitatea de constituire a garanției
Răspuns (1 aug 2022, 11:50):
Anuntul de participare v-a fi modificat.
Data:
28 iul 2022, 19:34
Subiectul întrebării:
Crarificari Anuntul de participare
Întrebare:
În anuntul de participare pct. 12 este indicat termenul de executie 29 luni, iar la pct. 13 termenul de valabilitate a contractului expira la 31.12.2024. Daca facem calculul matematic atunci, antreprenorul ar trebui de la 1.08.2022 sa inceapa lucrul (29 luni de executie) ,ceea ce nu este real, deoarece numai la 7 august se finiseaza depunerea ofertelor. Modificati va rog termenul de valabilitate a contractului
Răspuns (1 aug 2022, 11:50):
Anuntul de participare v-a fi modificat.
Data:
29 iul 2022, 08:19
Subiectul întrebării:
termen achitare
Întrebare:
Achitarea va avea loc după semnarea proceselor verbale de recepție a lucrărilor, dar în ce termen ????
Răspuns (1 aug 2022, 11:50):
Anuntul de participare v-a fi modificat.
Data:
29 iul 2022, 08:27
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Conform celor explicate la seminarele AAP, ultimii 5 ani de experientă se calculeaza din momentul dechiderii ofertelor, nu anii bugetari, respectiv ultimii 5 ani ar fi 07.08.2017-07.08.2022. Consultati Va rog și ne anuntati cum ve-ți calcula anii la evaluarea ofertelor ???? În cazul în care antreprenorul prezinta dovada experientei Anexa 13 cu contracte pentru ultimul an de activitate și cu recomandarile anexate, care este rostul cerintei de la pct. 26-prezentarea recomandarilor pentru ultimii 5 ani ??????
Răspuns (1 aug 2022, 11:50):
Anuntul de participare v-a fi modificat.
Data:
1 aug 2022, 15:30
Subiectul întrebării:
????
Întrebare:
Conform celor explicate la seminarele AAP, ultimii 5 ani de experientă se calculeaza din momentul dechiderii ofertelor, nu anii bugetari, respectiv ultimii 5 ani ar fi 07.08.2017-07.08.2022. Consultati Va rog și ne anuntati cum ve-ți calcula anii la evaluarea ofertelor ???? În cazul în care antreprenorul prezinta dovada experientei Anexa 13 cu contracte pentru ultimul an de activitate și cu recomandarile anexate, care este rostul cerintei de la pct. 26-prezentarea recomandarilor pentru ultimii 5 ani ??????
Răspuns (1 aug 2022, 18:22):
Prezentați cel putin 5 recomandări
Data:
1 aug 2022, 15:46
Subiectul întrebării:
Întrebare
Întrebare:
Dacă antreprenorul finisează execuția lucrărilor la 31.12.2024, juridic ve-ti putea face oare achitarea pe un contract expirat deja (conform anunțului expiră la 31.12.2022).
Răspuns (3 aug 2022, 09:27):
Stimate OE solicitam sa mai revizuiti inca o data anuntul de articipare modificat. Multumesc!
Data:
2 aug 2022, 10:34
Subiectul întrebării:
Clarificari Anunt de participare
Întrebare:
Termenul de executare a lucrarilor cu descrierea lucrarilor executate pe fiecare saptamana este pana la 31.12.2024, pentru volumul prezentat este de o durata indelungata. Informati va rog temeiul acestui termen?
Răspuns (3 aug 2022, 09:28):
Este cerinta AC.
Data:
2 aug 2022, 10:38
Subiectul întrebării:
???
Întrebare:
Conform art. 35 al legii nr. 131/2015 urmează să răspundeți clar, complet și fără ambiguități a clarificări, nu să vă eschivați de la răspuns. Reiterez întrebarea -daca antreprenorul prezintă dovada experienței similare Anexa 13,contracte pentru ultimul an de activitate cu recomandări care este rostul cerinței Dvs nr 26? Schimbați vă rog cerința de la pct 26, deoarece vine în contradicție cu principiile de la art.7 al legii sus-numite
Răspuns (3 aug 2022, 09:28):
AC solicita recomandari la contracte pentru lucrarile executate pentru alte Autoritati Contractante.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".