1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2022 15:11
până la 25.07.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2022 12:00
până la 13.09.2022 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 170 216 335,37 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2022, 15:11 - 25 iul 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2022, 12:00 - 13 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

“Achiziționarea medicamentelor necesare instituțiilor medico-sanitare publice (IMSP) și instituțiilor bugetare care prestează servicii medicale și sociale pentru anul 2023 (Lista de bază, partea II)”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Macari Doina
Telefonul de contact
+37322222490
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2022, 14:01
Data ultimilor modificări
22 iul 2022, 15:20
Achizitii.md ID
21060084
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 159 - Omnoponum 1 ml
Buget: 488848.2 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 192 - Phenazepamum 1 mg
Buget: 261732.57 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 247 - Salbutamolum 4 mg
Buget: 17344.87 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 295 - Tizanidinum 4 mg
Buget: 10735.56 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 348 - Zaleplonum 10 mg
Buget: 122442.8 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie beneficiari efectivi_Model
Documentele la ofertă
Declarație Oe
15.07.22 15:11
DUAE Model
Documentele la ofertă
Duae model
15.07.22 15:11
Lista de distributie
Documentele la ofertă
Lista de distribuție
15.07.22 15:11
Declaratie privind valabilitatea ofertei_Model
Documentele la ofertă
Declarație Oe
15.07.22 15:11
Scrisoare de garantie bancara_Model
Documentele la ofertă
Scrisoare de garanție model
15.07.22 15:11
Documentatia standard Partea II.signed
Documentele la ofertă
Documentația standard partea II
15.07.22 15:11
Cerere de participare_Model
Documentele la ofertă
Cerere de participare
15.07.22 15:11
Propunerea financiară din 24.08.2022.xlsx
Specificaţie tehnică
Propunerea financiară din 24.08.2022.xlsx
26.08.22 12:15
Propunerea tehnică din 24.08.2022.xlsx
Documentele la ofertă
Propunerea tehnică din 24.08.2022.xlsx
26.08.22 12:20
Model contract din 24.08.2022.doc
Documentele la ofertă
Model contract din 24.08.2022.doc
26.08.22 12:22
Anunt de participare partea II din 29.08.2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare partea II din 29.08.2022.signed.pdf
2.09.22 13:43
Data:
22 iul 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
Lotul 528 Natrii chloridum+Kalii chloridum+Calcii chloridum (analog Ringer) 0,86 g+0,03 g+0,033 g/100 ml 500 ml
Întrebare:
Buna ziua. Ringer este autorizat in volum 400 ml, Va rugăm să adăugați varianta in volun 400ml in Lotul 528 Natrii chloridum+Kalii chloridum+Calcii chloridum (analog Ringer) 0,86 g+0,03 g+0,033 g/100 ml ca exemlu 500 ml sau 400 ml
Răspuns (25 iul 2022, 10:48):
Bună ziua, au fost operate modificari, verificati documentația de atribuire.Mulțumim pentru clarificare.
Data:
25 iul 2022, 10:52
Subiectul întrebării:
Conditiile contractuale, model contract
Întrebare:
Se solicita modificarea sintagmei cu termenul de valabilitate pînă la data de 31.01.2024 in cu termenul de valabilitate pînă la data de 31.12.2023 Conform articolului 68 din legea 131 privind achizitiile publice, garantia de buna executie se returneaza de catre autoritatea contractanta la momentul executarii integrale a contractului de achizitii publice (valabilitate contract 31.12.2022)
Răspuns (25 iul 2022, 11:52):
1. Bună ziua, conform art.68 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice nu este reglementat termenul de valabilitate a garanției de bună execuție. Motivul pentru care termenul de valabilitate al garantiei de bună execuție a fost indicat pînă la data de 31.01.2024 este obligativitatea autorității contractante de a verifica corespunderea executării contractelor atribuite, reieșind din prevederile pct. 8, subct. (5) HG nr. 1128/2016 cu privire la Centrul pentru achiziții publice centralizate în sănătate. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
25 iul 2022, 10:53
Subiectul întrebării:
Conditiile contractuale, model contract
Întrebare:
Se solicita modificarea sintagmei Vînzătorul se obligă: să anunţe Beneficiarul, în decurs de 5 zile calendaristice de la semnarea prezentului Contract, prin telefon/fax sau telegramă autorizată, despre disponibilitatea livrării Bunurilor in sintagma CAPCS se obligă: să anunţe Beneficiarul, în decurs de 5 zile calendaristice de la semnarea prezentului Contract, prin telefon/fax sau telegramă autorizată, despre disponibilitatea livrării Bunurilor
Răspuns (25 iul 2022, 11:53):
Bună ziua, modelul contractului și clauzele acestuia (inclusiv cele menționate de DVS.) sunt reglementate conform Anexei nr.3 din HG Nr. 1128/2016 cu privire la Centrul pentru achiziții publice centralizate în sănătate. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
25 iul 2022, 10:53
Subiectul întrebării:
Conditiile contractuale, model contract
Întrebare:
b) Se solicita modificarea sintagmei Vinzatorul se obliga: să asigure condiţiile corespunzătoare pentru recepţionarea Bunurilor de către Beneficiar în termenele stabilite, în corespundere cu cerinţele prezentului Contract, in sintagma Beneficiarul se obliga: să asigure condiţiile corespunzătoare pentru recepţionarea Bunurilor de către Beneficiar în termenele stabilite, în corespundere cu cerinţele prezentului Contract.
Răspuns (25 iul 2022, 11:53):
Bună ziua, modelul contractului și clauzele acestuia (inclusiv cele menționate de DVS.) sunt reglementate conform Anexei nr.3 din HG Nr. 1128/2016 cu privire la Centrul pentru achiziții publice centralizate în sănătate. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
25 iul 2022, 10:55
Subiectul întrebării:
Conditiile contractuale, model contract
Întrebare:
Se solicita modificarea sintagmei : să anunţe Beneficiarul, în decurs de 5 zile calendaristice de la semnarea prezentului Contract, prin telefon/fax sau telegramă autorizată, despre disponibilitatea livrării Bunurilor in sintagma CAPCS să anunţe Beneficiarul, în decurs de 5 zile calendaristice de la semnarea prezentului Contract, prin telefon/fax sau telegramă autorizată, despre disponibilitatea livrării Bunurilor Capcs este autoritatea contractanta, respectiv sa solicite informatii cu privire la stocurile disponibile livrarii apoi sa informeze IMSP-urile despre rezultate.
Răspuns (25 iul 2022, 11:53):
Bună ziua, modelul contractului și clauzele acestuia (inclusiv cele menționate de DVS.) sunt reglementate conform Anexei nr.3 din HG Nr. 1128/2016 cu privire la Centrul pentru achiziții publice centralizate în sănătate. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
25 iul 2022, 10:57
Subiectul întrebării:
Conditiile contractuale, model contract
Întrebare:
CAPCS solicita urmatoarele: IMSP să perfecteze, în cazul neexecutării sau executării necorespunzătoare a clauzelor contractuale de către Vînzător, actele confirmative (copia bonului de comandă, refuzul Vînzătorului de a livra Bunurile prevăzute în prezentul Contract etc.) și să le înainteze Centrului pentru penalizare conform condițiilor prezentului contract și includerea operatorilor în Lista de interdicție, pentru a fi prezentate Agenției Achiziții Publice. Iar in cazul in care IMSP nu doreste sa receptioneze marfa justificand despre existenta stocurilor, ce fece OE in cazul dat.
Răspuns (25 iul 2022, 11:54):
Bună ziua, acest punct a fost contestat la ANSC , autoritatea contractantă urmează să se expună în cadrul ședinței ANSC. Mulțumim pentru clarificare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.