1
Perioada de actualizare
de la 15.07.2022 13:35
până la 25.07.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2022 09:00
până la 04.08.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 163 894,59 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iul 2022, 13:35 - 25 iul 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2022, 9:00 - 4 aug 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de întreţinerea trotuarelor din or. Floreşti (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Gangan
Telefonul de contact
0250-22244
Datele achizitiei
Data publicării
15 iul 2022, 13:30
Data ultimilor modificări
15 iul 2022, 13:35
Valoarea estimată (fără TVA)
2 163 894,59 MDL
Achizitii.md ID
21060079
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Durata contractului
15 aug 2022 13:15 - 30 dec 2022 13:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de întreţinerea trotuarelor din or. Floreşti (repetat) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.07.22 13:35
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
15.07.22 13:35
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.07.22 13:35
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
15.07.22 13:35
Documentele lotului
caiet de sarcini.signed.pdf
-
15.07.22 13:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 1 652 266,01 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru nr.09 din 09.08.2022
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 1 658 526,72 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

”Fratelli Construct”

Preţul ofertei: 2 038 742,41 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 2 082 579,54 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări