1
Perioada de actualizare
de la 14.07.2022 15:47
până la 18.07.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.07.2022 15:00
până la 23.07.2022 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iul 2022, 15:47 - 18 iul 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iul 2022, 15:00 - 23 iul 2022, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de reparație a tehnicii de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiper Natalia
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
14 iul 2022, 15:42
Data ultimilor modificări
14 iul 2022, 15:47
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21060030
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
29 iul 2022 15:44 - 30 dec 2022 15:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatie imprimanta/ Multiifunctionala (reparatie cuptor sau complexa) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Reparație Notebook. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Reparație computator în set (All in One). CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_28_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
14.07.22 15:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEMI-PRINT

Preţul ofertei: 36 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări