1
Perioada de actualizare
de la 13.07.2022 09:39
până la 18.07.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.07.2022 09:00
până la 25.07.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 325 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iul 2022, 9:39 - 18 iul 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iul 2022, 9:00 - 25 iul 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de amenajare a caii de acces cu lungimea de 240m din s.Cobusca Veche (cimitir)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Laurentiu Perju
Telefonul de contact
026535269
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2022, 14:25
Data ultimilor modificări
13 iul 2022, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
325 000 MDL
Achizitii.md ID
21059879
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Durata contractului
27 iul 2022 09:38 - 31 dec 2022 09:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de amenajare a caii de acces cu lungimea de 240m din s.Cobusca Veche (cimitir) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru liniar
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-ds
13.07.22 09:39
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-duae
13.07.22 09:39
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-caiet de sarcini
13.07.22 09:39
Documentele lotului
caiet de sarcini.signed.pdf
-caiet de sarcini
13.07.22 09:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTELHOME

Preţul ofertei: 310 275,24 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări