1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2022 14:46
până la 22.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2022 10:00
până la 29.07.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 59 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2022, 14:46 - 22 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2022, 10:00 - 29 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Extinderea termenului de garanție a infrastructurii hardware pentru soluția DCU
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2022, 13:56
Data ultimilor modificări
13 iul 2022, 20:06
Valoarea estimată (fără TVA)
59 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21059685
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 aug 2022 14:40 - 29 sept 2023 14:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
8.07.22 14:46
duae.doc
Documentele la ofertă
-
8.07.22 14:46
anunt de participare (1).pdf anunt de participare (1).pdf
Documentele la ofertă
-
8.07.22 14:46
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
8.07.22 14:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 76 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitate. Este de menționat că, oferta operatorului economic S&T MOLD SRL pentru lotul 1 „Extinderea termenului de garanție a infrastructurii hardware pentru soluția DCU” depășește (până la 30%) valoarea fondurilor alocate estimate pentru lotul respectiv (fără TVA) indicat în anunțul de participare, (28,45%), dar în conformitate cu art.71 (1) lit d) din Legea cu privire la achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015 membrii grupului de lucru acceptă oferta operatorului economic pentru lotul menționat, cu condiția că oferta prezentată nu depășește 30% valoarea estimată a achiziției per lot, iar autoritatea contractantă asigură pentru îndeplinirea și executarea clauzelor contractuale, alocarea mijloacelor financiare suplimentare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări