Achiziţie publică
21059655
Lucrări de reparație în cantina IPLT ”C. Negruzzi”
1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2022 10:19
până la 13.07.2022 11:00
până la 13.07.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.07.2022 11:00
până la 16.07.2022 11:00
până la 16.07.2022 11:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
737 413,94 MDL
Perioada clarificărilor:
8 iul 2022, 10:19 - 13 iul 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 iul 2022, 11:00 - 16 iul 2022, 11:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Reparația tavanului, pereților, pardoselei.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2022, 10:07
Data ultimilor modificări
8 iul 2022, 10:19
Valoarea estimată (fără TVA)
737 413,94 MDL
Achizitii.md ID
21059655
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Durata contractului
18 iul 2022 10:16 - 25 aug 2022 10:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
4.declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor (1).doc
confirmarea incoruptibilității
8.07.22 10:19
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
BUDEICOM
Preţul ofertei:
520 580,45 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde tuturor cerințelor. COP repetat.
27.07.22 12:26
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK