+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 05.07.2022 10:42
până la 11.07.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2022 09:00
până la 19.07.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 281 684,05 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iul 2022, 10:42 - 11 iul 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2022, 9:00 - 19 iul 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dezvoltare infrastructurii de afaceri prin amenajarea pieței regionale EN-GROS și spațiilor destinate activităților NON-AGRICOLE din or.Rîșcani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tasciuc Liliana
Telefonul de contact
025624845
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2022, 10:12
Data ultimilor modificări
11 iul 2022, 8:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 281 684,05 MDL
Achizitii.md ID
21059458
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Durata contractului
1 aug 2022 10:35 - 31 dec 2022 10:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dezvoltare infrastructurii de afaceri prin amenajarea pieței regionale EN-GROS și spațiilor destinate activităților NON-AGRICOLE din or.Rîșcani CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4)_duae 72-2020.doc
Documentele la ofertă
-Declarație pe propria răspundere a operatorului economic
5.07.22 10:42
2)_caiet de sarcini nr.5 din 27.06.2022.pdf 2)_caiet de sarcini nr.5 din 27.06.2022.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini cu cerințele solicitate de către autoritatea contractantă
5.07.22 10:42
5)_documentația standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard, formularele solicitate
5.07.22 10:42
3)_anunț de participare.semnat.pdf 3)_anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
5.07.22 13:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 1 221 918,48 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări