Achiziţie publică
21059343
Lot 1. servicii mentenanță SIAAMS (inclusiv având în vedere termenii de referință ce se anexează)
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
363 591,75 MDL
Perioada clarificărilor:
1 iul 2022, 14:50 - 7 iul 2022, 11:48
Perioada de depunere a ofertelor:
7 iul 2022, 11:48 - 13 iul 2022, 11:48
Începutul licitației:
14 iul 2022, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Serviciile aferente mentenanței corective. Deservirea a peste 1000 de utilizatori și apeste 400 stații de lucru
1. Managementul incidentelor:
• Servicii de linie fierbinte pentru gestiunea incidentelor: recepționarea, înregistrarea, analiza, clasificarea incidentelor, urmărirea procesului de soluționare și închiderea incidentului;
• Corectarea erorii sau identificarea și aplicarea unei soluții de ocolire a acesteia;
• Depanarea erorilor, formarea raportului de analiză și a recomandărilor;
• Gestiunea jurnalului de incidente și raportare statistice privind incidentele;
• Consultarea utilizatorului în aspecte ce dețin de incapacitatea acestora de utilizare a Sistemului informatic. Solicitările de consultanță sunt considerate incidente în cazul dacă determină incapacitatea utilizatorului de a utiliza funcționalul Sistemul informatic.
2. Asistența administratorilor Beneficiarului la lucrările de restabilire a sistemului informatic;
3. Expertiza și documentarea detaliată a incidentelor;
4. Monitorizarea parametrilor de funcționare a sistemului;
5. Posibilitatea de debloca conturile utilizatorilor
6. Crearea/ formarea și transmiterea tuturor rapoartelor semestriale, trimestriale, anuale și a altor rapoarte care au fost solicitate pe parcursul implementării și utilizării programului (rapoartele solicitate pîna la moment)
1. Managementul incidentelor:
• Servicii de linie fierbinte pentru gestiunea incidentelor: recepționarea, înregistrarea, analiza, clasificarea incidentelor, urmărirea procesului de soluționare și închiderea incidentului;
• Corectarea erorii sau identificarea și aplicarea unei soluții de ocolire a acesteia;
• Depanarea erorilor, formarea raportului de analiză și a recomandărilor;
• Gestiunea jurnalului de incidente și raportare statistice privind incidentele;
• Consultarea utilizatorului în aspecte ce dețin de incapacitatea acestora de utilizare a Sistemului informatic. Solicitările de consultanță sunt considerate incidente în cazul dacă determină incapacitatea utilizatorului de a utiliza funcționalul Sistemul informatic.
2. Asistența administratorilor Beneficiarului la lucrările de restabilire a sistemului informatic;
3. Expertiza și documentarea detaliată a incidentelor;
4. Monitorizarea parametrilor de funcționare a sistemului;
5. Posibilitatea de debloca conturile utilizatorilor
6. Crearea/ formarea și transmiterea tuturor rapoartelor semestriale, trimestriale, anuale și a altor rapoarte care au fost solicitate pe parcursul implementării și utilizării programului (rapoartele solicitate pîna la moment)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 iul 2022, 14:44
Data ultimilor modificări
5 aug 2022, 14:56
Valoarea estimată (fără TVA)
363 591,75 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 635,92 MDL
Achizitii.md ID
21059343
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
17 iul 2022 00:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanța corectiva
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanța preventiva
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Luna
3)
Denumirea
Cantitatea: 330.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.semnat.pdf
documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.07.22 14:50
termeni de referință.semnat.pdf
termeni de referință.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.07.22 14:50
anunț de participare nou.semnat.pdf
anunț de participare nou.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.07.22 14:50
anunt de modificare a contului iban pentru transferarea garanției de ofertă, bună execuție .docx
Documentele la ofertă
-anunt de modificare a contului iban pentru transferarea garanției de ofertă, bună execuție
5.07.22 11:48
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK