1
Perioada de actualizare
de la 28.06.2022 13:46
până la 01.07.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2022 11:00
până la 11.07.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 500 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iun 2022, 13:46 - 1 iul 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2022, 11:00 - 11 iul 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1: Agende A5 nedatate, personalizate cu aplicarea logo-ului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
28 iun 2022, 13:23
Data ultimilor modificări
30 iun 2022, 10:36
Valoarea estimată (fără TVA)
30 500 MDL
Achizitii.md ID
21059129
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
13 iul 2022 10:36 - 31 dec 2022 10:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Agende A5 nedatate, personalizate cu aplicarea logo-ului CPV: 39294100-0 - Produse informative şi de promovare
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Baster-Media"

Preţul ofertei: 28 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 28 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare examinării, comparării și evaluării ofertelor pentru Lotul 1 Agende A5 nedatate, personalizate cu aplicarea logo-ul I s-au constatat următoarele: 1) Oferta prezentată de operatorul economic SC ”Baster Media” S.R.L. pentru Agende A5 nedatate, personalizate cu aplicarea logo-ului, se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (s-a planificat 30500,0 lei MD fără TVA, s-a prezentat oferta în valoare de 28800,00 lei fără TVA), toate documentele solicitate au fost prezentate. Specificațiile tehnice prezentate corespund. Mostra prezentată nu corespunde specificațiilor tehnice ca dimensiuni (s-a solicitat 13x21, mostra prezentată are dimensiunea de 14x21), ceea ce conform Notei de serviciu din 15.07.2022 a șefei Secției comunicare și instruire, constituie o abatere neînsemnată de la documentația de atribuire. În conformitate cu prevederile art. 69 alin. (5) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, precum și având în vedere Nota de serviciu prenotată, Grupul de lucru consideră oferta conformă. 2) Oferta prezentată de operatorul economic IS FEP ”Tipografia Centrală” pentru Agende A5 nedatate, personalizate cu aplicarea logo-ului, se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (s-a planificat 30500,0 lei MD fără TVA, s-a prezentat oferta în valoare de 24000,00 lei fără TVA). Este oferta cu cel mai scăzut preț. Toate documentele solicitate au fost prezentate. În specificațiile tehnice s-a depistat o abatere neînsemnată de la prevederile documentației de atribuire și anume: s-au solicitat Agende cu colțurile rotunjite a coperții și foilor; s-au prezentat specificații cu colțurile drepte ale agendei. În conformitate cu Nota de serviciu din 15.07.2022 a șefei Secției comunicare și instruire, această deviere este o abatere neînsemnată de la documentația de atribuire și nu va afecta respectiva achiziție. În conformitate cu prevederile art. 69 alin. (5) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, precum și având în vedere Nota de serviciu prenotată, Grupul de lucru consideră oferta conformă. 3) Oferta prezentată de operatorul economic ”Tipografia-Sirius” S.R.L. pentru Agende A5 nedatate, personalizate cu aplicarea logo-ului, prin valoarea inclusă în propunerea financiară depășește valoarea estimată planificată a achiziției (s-a planificat 30500,00 lei MD fără TVA; s-a prezentat oferta în valoare de 60000 lei MD fără TVA). În temeiul art. 69 alin. (6) lit. a), autoritatea contractantă nu acceptă această ofertă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 60 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări