1
Perioada de actualizare
de la 27.06.2022 10:19
până la 05.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2022 10:00
până la 19.07.2022 10:00
3
Licitaţie
20.07.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 313 730 MDL
Perioada clarificărilor: 27 iun 2022, 10:19 - 5 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2022, 10:00 - 19 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: 20 iul 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de implementare și mentenanță a e-Management
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
27 iun 2022, 10:03
Data ultimilor modificări
27 iun 2022, 10:19
Valoarea estimată (fără TVA)
313 730 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
313,70 MDL
Achizitii.md ID
21059035
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 aug 2022 10:14 - 30 dec 2022 10:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluție software centralizate și servicii de implementare și configurare acestei CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Implementarea SIA pentru e-cancelaria în instituţiile subordonate MAI care nu dispun de sisteme de gestiune electronică a documentelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
3)
Denumirea
Mentenanţa Sistemului Integrat de Circulaţie a Documentelor Electronice al MAI CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Luna
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
27.06.22 10:19
ds implementarea e-management.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
27.06.22 10:19
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
27.06.22 10:19
ds implementarea e-management.semnat.pdf ds implementarea e-management.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
27.06.22 10:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Preţul ofertei: 300 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pret cel mai scazut, corespunderea specificatii
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări