1
Perioada de actualizare
de la 23.06.2022 10:53
până la 04.07.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.07.2022 10:00
până la 14.07.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 366,40 MDL
Perioada clarificărilor: 23 iun 2022, 10:53 - 4 iul 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iul 2022, 10:00 - 14 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

De casă , cal.sup.,carne de vită+porc, ambalați în unități de până la 1 kg. Acte ce denotă calitatea produsului. Certificat sanitar-veterinar.Livrare la Fălești și Glinjeni la comandă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Dubina
Telefonul de contact
025924952
Datele achizitiei
Data publicării
23 iun 2022, 9:19
Data ultimilor modificări
23 iun 2022, 10:53
Valoarea estimată (fără TVA)
5 366,40 MDL
Achizitii.md ID
21058918
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Ștefan cel Mare 50
Durata contractului
1 aug 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
De casă , cal.sup.,carne de vită+porc, ambalați în unități de până la 1 kg. Acte ce denotă calitatea produsului. Certificat sanitar-veterinar.Livrare la Fălești și Glinjeni la comandă. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 80.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare 2022 i.pdf anunț de participare 2022 i.pdf
tenderNotice
anunț/invitație de participare
23.06.22 10:53
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
Document Unic de Achiziții European
23.06.22 10:53
doc.stand.bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard pentru achiziția de bunuri
23.06.22 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BAC-CRETU SRL

Preţul ofertei: 5 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CC "Nivali-Prod"SRL

Preţul ofertei: 6 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

GEMBIRD SRL

Preţul ofertei: 6 440 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări