Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
21.06.2022 12:26
până la 28.06.2022 23:01
până la 28.06.2022 23:01
2
Propunerea ofertelor
de la
28.06.2022 23:01
până la 06.07.2022 23:01
până la 06.07.2022 23:01
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 214 433 MDL
Perioada clarificărilor:
21 iun 2022, 12:26 - 28 iun 2022, 23:01
Perioada de depunere a ofertelor:
28 iun 2022, 23:01 - 6 iul 2022, 23:01
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație în cadrul IPLT ”Petru Rareș”, bloc alimentar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.N.Costin, 63A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2022, 12:26
Data ultimilor modificări
21 iun 2022, 14:29
Achizitii.md ID
21058743
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație în cadrul IPLT ”Petru Rareș”, bloc alimentar
Buget: 1214433.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
21.06.22 12:26
Data:
21 iun 2022, 14:29
Subiectul întrebării:
procedura precedenta
Întrebare:
Pentru ce a fost anulata procedura ocds-b3wdp1-MD-1652443290515 din 25 mai 2022?
Răspuns (21 iun 2022, 17:26):
Bună ziua! Motivul anulării a fost indicat pe platformă. Dat fiind faptul, că mijloacele bănești pentru aceestă procedură au fost alocați din BUGETUL MUNICIPAL
Data:
21 iun 2022, 14:34
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
Raspunsul e foarte simplu la intrebarea depusa mai sus de catre OE.
Autoritatea contractanta are interese de la acest tender, si de aia a procedat in asa fel.
Răspuns (21 iun 2022, 17:35):
Bună ziua! Am să răspund aici la întrebarea precedentă... Motivul anulării a fot indicat pe platformă. Dat fiind faptul, că mijloacele bănești pentru acestă procedură au fost alocați din Bugetul municipal, uneori apar situații imprevizibile și anume, ni s-a comunicat să stopăm procedura pe motiv că nu era clar dacă vom avea acces la bani. Astăzi instituția ierarhic superioară ne-a comunicat că putem să publicăm repetat achiziția respectivă. Toată lumea este bine-venită să participe la procedura respectivă întrunind condițiile din anunț și documentația de atribuire.
Data:
21 iun 2022, 14:38
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
În acest context, acțiunile autorității contractante a fi în contradicție cu principiul transparenței, consfințit la art. 7 din Legea nr. 131/2015
Răspuns (26 iun 2022, 23:01):
Bună seara! Desfășurarea procedurii precedente, a fost imposibilă din cauza incertitudinii apărute referitor la accesul la mijloacele financiare preconizate în acest sens.
Data:
22 iun 2022, 17:46
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (23 iun 2022, 08:41):
Bună ziua! În documentele procedurii de achiziție, care au fost plasate pe platformă, găsți și rechizitele bancare pentru garanție ofertă/de bună execuție. O zi bună!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK