Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21058571
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
11 945 912 MDL
Perioada clarificărilor:
17 iun 2022, 15:17 - 30 iun 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 iun 2022, 15:00 - 18 iul 2022, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Renovarea-Replanificarea imobilului mun. Chișinău sect. Rișcani, str .Ioan Botezatorul, nr.1
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform HG-131/2015 articolul 71 71. Anularea procedurii de achiziție publică
1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri: g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri: g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
Data anulării
4 aug 2022, 13:46
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2022, 15:17
Data ultimilor modificări
4 aug 2022, 13:50
Achizitii.md ID
21058571
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Renovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ioan Botezatorul, nr.1
Buget: 11945912.0 MDL
Anulată
Data:
17 iun 2022, 16:24
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
NOTĂ - Calculele de deviz vor fi determinate conform prevederilor scrisorii Ministerului
Economiei si Infrastructurii al RM nr. 10/1-0086 din 15.06.2018 cu privire la determinarea
valorii obiectelor de constructii începând cu 01.05.2018: salariu mediu pe ora al
muncitorilor-constructori = 57.66 lei/ora .Explicati va rog cum este posibil ca salariu deja este mult mai mare decit 57.66 lei/ora, dar dvstra impuneti ca operatorii sa prezinte ofertele conform cerintelor din anunt de participare?
Răspuns (20 iun 2022, 11:59):
Suma de 57,66 lei/ora indicată a fost suma minimală care urmează a fi achitată muncitorilor, dacă operatorul economic este dispus de a achita o sumă mai mare atunci salariu va fi stabilit la discreția
operatorului economic, însă nu mai mic de 57,66 lei/ora.
Data:
18 iun 2022, 11:46
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (22 iun 2022, 15:25):
Direcţia generală pentru protecţia drepturilor copilului
Adresa poștală: Chișinău, str. A. Vlahuța, 3
Telefon: fax 022242702, contab. 022223074
Cod fiscal: 1007601009543
Banca: Banca:MF-Trezoraria
Regională sect. Centru
Cod: TREZMD2X
IBAN:MD78TRPCDV518410A01089AA
Data:
20 iun 2022, 15:57
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Buna ziua, Garantia de buna executie 5% va fi transferata pe contul autoritatii contractante in cuantum de 5% din suma totala a contractului cu TVA sau prin retinere conform proceselor verbale executate si factura fiscala?
Răspuns (23 iun 2022, 16:18):
Garantia de buna executie 5% va fi transferata pe contul autoritatii contractante in cuantum de 5% din suma totala a contractului cu TVA sau prin scrisoare de garanție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK