Selectaţi tipul procedurii
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
35 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 iun 2022, 11:33 - 22 iun 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 iun 2022, 9:00 - 27 iun 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Hîrtie albă A3 și A4
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2022, 11:33
Data ultimilor modificări
27 iun 2022, 9:00
Achizitii.md ID
21058539
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
17 iun 2022, 12:46
Subiectul întrebării:
Hîrtie albă A3 și A4
Întrebare:
Учитывая актуальные рыночные цена на офисную бумагу, то бюджет выделенный на ее приобретение изначально ниже более чем на 30%, что в свою очередь приведет к аннулированию результатов самого тендера. Просим пересмотреть сумму бюджета.
Răspuns (17 iun 2022, 13:37):
Bună ziua. Urmăriți modificările efectuate la cantitate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK