1
Perioada de actualizare
de la 15.06.2022 17:31
până la 27.06.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.06.2022 11:00
până la 06.07.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 985 500 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iun 2022, 17:31 - 27 iun 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iun 2022, 11:00 - 6 iul 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Modernizarea si reconstrucția Stadionului raional din or. Anenii Noi, str. Parcului 20/a. N905-REAC.SU
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Slivinscaia Larisa
Telefonul de contact
068267339
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2022, 16:19
Data ultimilor modificări
15 iun 2022, 17:31
Valoarea estimată (fără TVA)
4 985 500 MDL
Achizitii.md ID
21058429
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Durata contractului
15 iul 2022 17:29 - 28 dec 2023 17:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Modernizarea si reconstrucția Stadionului raional din or. Anenii Noi, str. Parcului 20/a. N905-REAC.SU CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae - 2022 l, doc.doc
Criterii de evaluare
DUAE
15.06.22 17:31
docum standard 2022 lucrări.docx
Clarificări pentru participanți
DOCUMENTATIE STANDARD
15.06.22 17:31
stadion 2022 caet de sarcini (1).semnat.pdf stadion 2022 caet de sarcini (1).semnat.pdf
Specificaţie tehnică
-Caiet de sarcini
15.06.22 17:31
Documentele lotului
stadion 2022 caet de sarcini (1).docx
Caiet de sarcini
15.06.22 17:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vipart Plus

Preţul ofertei: 4 928 331,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Companado

Preţul ofertei: 4 984 395,97 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări