1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2022 16:36
până la 27.06.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.06.2022 09:00
până la 05.07.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 045 450 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2022, 16:36 - 27 iun 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iun 2022, 9:00 - 5 iul 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dezvoltarea infrastructurii de afaceri prin amenajarea pieței regionale EN-GROS și spațiilor destinate activităților NON-AGRICOLE din or.Rîșcani (Lucrări de construcție a blocului sanitar)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tasciuc Liliana
Telefonul de contact
025624845
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2022, 15:14
Data ultimilor modificări
20 iun 2022, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
1 045 450 MDL
Achizitii.md ID
21058412
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Durata contractului
18 iul 2022 16:35 - 31 dec 2022 16:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dezvoltarea infrastructurii de afaceri prin amenajarea pieței regionale EN-GROS și spațiilor destinate activităților NON-AGRICOLE din or.Rîșcani (Lucrări de construcție a blocului sanitar) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3)_duae 72-2020.doc
Documentele la ofertă
-Declarație pe propria răspundere a operatorului economic
20.06.22 16:36
1)_caiet de sarcini nr.4 din 07.06.2022.pdf 1)_caiet de sarcini nr.4 din 07.06.2022.pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini cu lista lucrărilor solicitate
20.06.22 16:36
2)_anunt_de_participare (1).semnat.pdf 2)_anunt_de_participare (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
20.06.22 16:53
4)_documentația standard_lucrari.semnat.pdf 4)_documentația standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentația standard
20.06.22 16:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

B.I.C.E. - INVEST - Europa

Preţul ofertei: 793 876,13 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări