1
Perioada de actualizare
de la 14.06.2022 16:46
până la 16.06.2022 10:25
2
Propunerea ofertelor
de la 16.06.2022 10:25
până la 19.06.2022 10:25
3
Licitaţie
20.06.2022 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 390 185 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iun 2022, 16:46 - 16 iun 2022, 10:25
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2022, 10:25 - 19 iun 2022, 10:25

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrari de reparatie

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6214, MOLDOVA, Sîngerei, s.Bilicenii Vechi, s.Bilicenii Vechi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Rusu
Telefonul de contact
069871921 fix 262/33 333
Datele achizitiei
Data publicării
14 iun 2022, 16:46
Data ultimilor modificări
15 iun 2022, 10:25
Achizitii.md ID
21058333
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_.semnat (1).pdf anunt_de_participare_.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_.semnat (1).pdf
14.06.22 16:46
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-duae_ro_0.semnat.pdf
14.06.22 16:46
document standart ,lucrari.semnat.pdf document standart ,lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-document standart ,lucrari.semnat.pdf
14.06.22 16:46
caiet de sarcini semnat .pdf caiet de sarcini semnat .pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini semnat .pdf
15.06.22 10:23
caiet de sarcini semnat .pdf caiet de sarcini semnat .pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini semnat .pdf
15.06.22 10:23
caiet de sarcini semnat ultimul.pdf caiet de sarcini semnat ultimul.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini semnat ultimul.pdf
15.06.22 10:25
lucrari de reparatie
Data:
14 iun 2022, 23:03
Subiectul întrebării:
Lucrari de reparatie
Întrebare:
Stimata auroritate contractanta .Va rugam sa anulati procedura data ,considerindo ne valabila din cauza mai multor incalcari.Si anume. 1.Ati publicat devizele de cheltueli calculate in preturi vechi(Se vede ca devizul a foast intocmit undeva prin ianuarie-februarie) 2.Nu se vede stampila umeda si semnaturile devizierului si a verificatorului ,ce din nou este o incalcare. Mai recalculati devizele,efectuati verificaria si apoi cu un pret actualizat veniti din nou pe platforma de achizitii.
Răspuns (15 iun 2022, 11:50):
a fost verificat si sunt actualizate
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.