1
Perioada de actualizare
de la 14.06.2022 14:31
până la 24.06.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2022 14:00
până la 07.07.2022 18:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 796 510 MDL
Perioada clarificărilor: 14 iun 2022, 14:31 - 24 iun 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2022, 14:00 - 7 iul 2022, 18:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație privind modernizarea laboratorului HIV-SIDA , al IMSP Spitalul Dermatologie și Maladii Comunicabile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
14 iun 2022, 14:24
Data ultimilor modificări
21 iun 2022, 10:29
Valoarea estimată (fără TVA)
10 796 510 MDL
Achizitii.md ID
21058309
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
25 iul 2022 18:00 - 30 dec 2022 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație privind modernizarea laboratorului HIV-SIDA , al IMSP Spitalul Dermatologie și Maladii Comunicabile CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_7.doc
Criterii de evaluare
-
14.06.22 14:31
documentatia standart.7.docx
Documentele la ofertă
-
15.06.22 08:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Unicons AI

Preţul ofertei: 7 883 364,66 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IM PRO EX 2005 SRL

Preţul ofertei: 9 890 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări