1
Perioada de actualizare
de la 13.06.2022 12:39
până la 14.06.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.06.2022 14:00
până la 17.06.2022 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 164 500 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iun 2022, 12:39 - 14 iun 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iun 2022, 14:00 - 17 iun 2022, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță a Sistemului informațional automatizat „Asistența medicală spitalicească” (SIA AMS),găzduit în infrastructura de cloud guvernamental, pentru semestrul II anul 2022 (6 luni)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Ciobanu
Telefonul de contact
022 857-238
Datele achizitiei
Data publicării
13 iun 2022, 11:03
Data ultimilor modificări
13 iun 2022, 12:39
Valoarea estimată (fără TVA)
164 500 MDL
Achizitii.md ID
21058204
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
20 iun 2022 12:32 - 30 dec 2022 12:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță a Sistemului informațional automatizat „Asistența medicală spitalicească” (SIA AMS),găzduit în infrastructura de cloud guvernamental, pentru semestrul II anul 2022 (6 luni) CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini servicii de mentenanta siaams.docx
Specificaţie tehnică
-
13.06.22 12:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Preţul ofertei: 157 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

UNISIM-SOFT S.R.L.

Preţul ofertei: 162 855 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 313 920 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări