1
Perioada de actualizare
de la 13.06.2022 11:17
până la 23.06.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.06.2022 08:30
până la 04.07.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iun 2022, 11:17 - 23 iun 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 iun 2022, 8:30 - 4 iul 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a Fondului de cazarmă din cadrul Regimentului rachete antiaeriene (Dănceni)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
13 iun 2022, 9:52
Data ultimilor modificări
13 iun 2022, 17:21
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21058200
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
25 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a Fondului de cazarmă din cadrul Regimentului rachete antiaeriene (Dănceni) CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
10.grafic de executie a lucrarilor.semnat.docx
Documentele la ofertă
-
13.06.22 11:17
documentația standard omf nr.69_2021.docx
Documentele la ofertă
-
13.06.22 11:17
lista de lucrări.docx
billOfQuantity
-
13.06.22 11:17
duae cazarma căușeni.doc
Criterii de evaluare
-
13.06.22 11:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 17 138 252,08 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A prezentat cel mai mic preț și s-a conformat cu cerințele de participare la concurs
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 17 164 897,29 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 18 705 001,45 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări