Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21058181
1
Perioada de actualizare
de la
12.06.2022 14:27
până la 22.06.2022 08:30
până la 22.06.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la
22.06.2022 08:30
până la 03.07.2022 08:00
până la 03.07.2022 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
15 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 iun 2022, 14:27 - 22 iun 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
22 iun 2022, 8:30 - 3 iul 2022, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a Fondului de cazarmă din cadrul Regimentului rachete antiaeriene (Căușeni)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2022, 14:27
Data ultimilor modificări
16 iun 2022, 22:47
Achizitii.md ID
21058181
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare omf nr.69_2021 cazarma căușeni.signed.pdf
anunț de participare omf nr.69_2021 cazarma căușeni.signed.pdf
tenderNotice
-
12.06.22 14:27
caiet de sarcini cazarma căușeni.pdf
caiet de sarcini cazarma căușeni.pdf
Specificaţie tehnică
-
13.06.22 20:41
Data:
16 iun 2022, 22:47
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie.
Întrebare:
( la incheierea contractului se va accespta garantia de buna executie in forma de retineri succesive din platile lunare ? Stimate Autoritate contractanta de ce va complicati asa , oare e greu de raspuns clar da sau nu).
Sintem toti participantii la procedura data in asteptare de raspunsul care ne va ajuta sa depunem o oferta cu acte pregatite corect si in stricta corespundere cu caietul de sarcini.Cred ca toti participantii o s-a fie multumiti de argumentarea reprezentantului grupului de lucru,pentru ca pe viitor sa nu fie motive de a contesta caietul de sarcini de la procedura data.
Răspuns (17 iun 2022, 10:39):
„Garanția de bună execuție a contractului” este principala formă de asigurare a executării acestuia. Prevederile pct.151 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020 stipulează clar că „Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări”. Prin urmare, având în vedere categoria, importanța, statutul special (edificiu militar destinat necesităților de apărare a țării) și complexitatea obiectului supus reparației, Autoritatea contractantă nu agreează alte modalități de constituire a Garanției de bună execuție de bună execuție a contractului, decât cele indicate în Anunțul de participare și anume: emisă de o bancă comercială, cu termenul de valabilitate până la 31.12.2023, sau transfer la contul autorităţii contractante, conform datelor bancare indicate în anunțul de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK