1
Perioada de actualizare
de la 08.06.2022 14:44
până la 20.06.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2022 10:00
până la 29.06.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 919 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iun 2022, 14:44 - 20 iun 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2022, 10:00 - 29 iun 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini atașat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
8 iun 2022, 14:34
Data ultimilor modificări
8 iun 2022, 14:44
Valoarea estimată (fără TVA)
919 000 MDL
Achizitii.md ID
21057921
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
15 iul 2022 14:45 - 30 nov 2022 14:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de schimbare a ascensorului pentru pacienți CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.doc
Specificaţie tehnică
-
8.06.22 14:44
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
8.06.22 14:44
declaratie beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
8.06.22 14:44
duae_new.doc
Documentele la ofertă
-
8.06.22 14:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Baslift

Preţul ofertei: 915 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări