1
Perioada de actualizare
de la 08.06.2022 11:59
până la 18.06.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.06.2022 12:00
până la 28.06.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 980 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iun 2022, 11:59 - 18 iun 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iun 2022, 12:00 - 28 iun 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Popa
Telefonul de contact
022242278
Datele achizitiei
Data publicării
8 iun 2022, 11:48
Data ultimilor modificări
13 iun 2022, 11:34
Valoarea estimată (fără TVA)
1 980 000 MDL
Achizitii.md ID
21057876
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Durata contractului
30 iun 2022 11:50 - 30 dec 2022 11:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău CPV: 39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri şi biblioteci
Cantitatea: 189.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Documentele la ofertă
-
8.06.22 11:59
anunt_de_participare_bunuri_22_02_2022.pdf anunt_de_participare_bunuri_22_02_2022.pdf
Documentele la ofertă
-
8.06.22 12:00
schita final.pdf schita final.pdf
Documentele la ofertă
-
13.06.22 11:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. Androni-Lex

Preţul ofertei: 1 386 992 MDL
Statut: Învingător
Motivul: învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Eco Build Construct

Preţul ofertei: 1 750 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 1 874 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziția de mobilier pentru sala recent reparată la BM BP Hasdeu filiala M.Lomonosov conform proiectului , bd. Dacia, 4,Chișinău
Data:
8 iun 2022, 17:55
Subiectul întrebării:
loturi separate
Întrebare:
pentru eficienta cheltuielilor publice este mai binevenita separare pe loturi de produse, sa aibă mai multe companii șansă
Răspuns (18 iun 2022, 11:10):
În contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări