+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 07.06.2022 15:35
până la 17.06.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.06.2022 16:00
până la 23.06.2022 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 21 570 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2022, 15:35 - 17 iun 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2022, 16:00 - 23 iun 2022, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anuntului de participare și Documentației standart anexate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322852670
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 iun 2022, 15:35
Valoarea estimată (fără TVA)
21 570 MDL
Achizitii.md ID
21057809
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IO
Durata contractului
1 iul 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceapă uscată, roz, albă, C/S, diametru 10-14 cm CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
7.06.22 15:35
Anunt
tenderNotice
Anunt
7.06.22 15:35
Documentația standart
Documentele la ofertă
Documentatie
7.06.22 15:35
anunt 31
tenderNotice
Anunt
7.06.22 15:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"BUJOR-TRANS" S.R.L.

Preţul ofertei: 20 820 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta calificata
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Sija-Prim SRL

Preţul ofertei: 24 540 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Preț majorat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 24 944,44 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 38 880 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări