+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 07.06.2022 13:43
până la 17.06.2022 15:43
2
Propunerea ofertelor
de la 17.06.2022 15:43
până la 28.06.2022 15:43
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2022, 13:43 - 17 iun 2022, 15:43
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2022, 15:43 - 28 iun 2022, 15:43

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații a etajelor 4 și 5 a edificiului Departamentului Cadastru din mun. Chișinău, str. A. Pușkin, 47
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
022-26-94-54
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2022, 13:43
Data ultimilor modificări
15 iun 2022, 15:43
Achizitii.md ID
21057781
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.docx
Documentele la ofertă
DUAE.word
7.06.22 13:43
Declaraţie.signed.pdf Declaraţie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaraţie.pdf
7.06.22 13:43
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
7.06.22 13:43
Declaraţie.doc
Documentele la ofertă
Declaraţie.word
7.06.22 13:43
Anunţ de participare modificat.signed.pdf Anunţ de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare modificat.pdf
13.06.22 11:05
Propunere financiară.signed.pdf Propunere financiară.signed.pdf
Documentele la ofertă
Propunere finaciară.pdf
13.06.22 11:05
propunere financiară.docx
Documentele la ofertă
Propunere financiară.word
13.06.22 11:05
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.docx
Documentele la ofertă
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.word
15.06.22 15:43
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.signed.pdf Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la Documentaţia standard (lucrări) modificat.pdf
15.06.22 15:43
Data:
9 iun 2022, 18:09
Subiectul întrebării:
Termen de valabilitate a ofertelor 120 zile
Întrebare:
Buna ziua, 120 zile pentru verificarea ofertelor nu este cam mult? Va aduc la cunostinta ca intr-acest timp toti operatorii economici care participa blocheaza bani pentru garantii, Este absurd astfel de termen, inclusiv pentru faptul cresterii preturilor pentru materiale, care de la data participarii si pina peste 120 zile poate creste intreit...Va rugam sa revedeti termenul!
Răspuns (13 iun 2022, 11:35):
Buna ziua. Operatorii economici vor depune ofertele în conformitate cu cerinţele expuse în Documentaţia de atribuire la procedura respectivă. Garanţiile pentru oferta se restituie operatorilor economici la finalizarea procedurii de achiziţie, care poate să înregistreze diferite durate de timp.
Data:
13 iun 2022, 10:51
Subiectul întrebării:
Elaborarea ofertei
Întrebare:
Buna ziua. In caiet de sarcini, spre exemplu capitolul 2.1 si 3.1, sint expuse lucrari de demolare si lucrari de montare a utilajului in acelasi capitol. Intrebarea: cum aplicam cheltuielile de regie? din manopera sau din toata suma lucrarilor? Deoarece la lucrari de constructie montaj cheltuielile de regie se aplica din toata suma lucrarilor, iar la lucrari de montare a utilajului doar din manopera. Caietul de sarcini a fost elaborat gresit.
Răspuns (13 iun 2022, 13:42):
Buna ziua. Cheltuielile limitate vor fi aplicate pentru fiecare subcapitol in conformitate cu CPL.01.01-2012 „Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrarile de construcții-montaj prin metoda de resurse ”
Data:
13 iun 2022, 14:47
Subiectul întrebării:
cs
Întrebare:
p. 90 ce fel de Copac p/u clozet solicitati? poate aveti nevoie de capac?
Răspuns (14 iun 2022, 15:16):
Buna ziua, Capac p/u clozet.
Data:
14 iun 2022, 19:53
Subiectul întrebării:
cs
Întrebare:
p. 100, in descrierea lucrarii scrie ca is 23 buc, in cantitate scrie ca is 51 buc. care cantitate e corecta?
Răspuns (15 iun 2022, 15:46):
Buna ziua. Cantitatea solicitată de autoritatea contractantă este indicată în Documentaţia de atribuire modificată.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".