1
Perioada de actualizare
de la 03.06.2022 14:11
până la 10.06.2022 15:51
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2022 15:51
până la 15.06.2022 15:51
3
Licitaţie
de la 16.06.2022 15:00
până la 16.06.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 533 330 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2022, 14:11 - 10 iun 2022, 15:51
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2022, 15:51 - 15 iun 2022, 15:51
Începutul licitației: 16 iun 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Stații de lucru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Esenia Turchin
Telefonul de contact
+37378809708
Datele achizitiei
Data publicării
3 iun 2022, 13:45
Data ultimilor modificări
8 iun 2022, 15:51
Valoarea estimată (fără TVA)
533 330 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
53,33 MDL
Achizitii.md ID
21057615
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Durata contractului
27 iun 2022 14:10 - 31 dec 2022 14:10
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Puncte de lucru (1 bucată=1 set) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Ecrane plate CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_beneficiari efectivi.doc
Documentele la ofertă
-
3.06.22 14:11
duae.doc
Documentele la ofertă
-
3.06.22 14:11
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
8.06.22 15:51
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
8.06.22 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ASCENDA IT SRL

Preţul ofertei: 479 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei de atribuire nr.8 din 06.07.2022
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

,,Fors-Computer” SRL

Preţul ofertei: 480 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Stații de lucru
Data:
3 iun 2022, 17:37
Subiectul întrebării:
Tip de echipament:
Întrebare:
Buna ziua ! O stație de lucru ar trebui să fie certificată de ISV - Independent Software Vendor (companii care creează și distribuie aplicații software cum ar fi Adobe sau Autodesk)?
Răspuns (6 iun 2022, 14:22):
Bună ziua, s-a menționat că scopul de utilizare a echipamentului solicitat va fi lucrul cu sisteme CAD/CAE (parametru: GPU), certificatul ISV nu a fost cerut ca un parametru obligatoriu, dacă acesta va fi oferit în cadrul procedurii, nu se va considera o încălcare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări