Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21057595
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 iun 2022, 10:07 - 8 iun 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 iun 2022, 8:00 - 15 iun 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Lucrări de amenajare a terenului
Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice
Data anulării
20 iun 2022, 10:11
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mitropolit Varlaam 63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Voinovan
Telefonul de contact
069287103
Datele achizitiei
Data publicării
3 iun 2022, 10:07
Data ultimilor modificări
20 iun 2022, 10:11
Achizitii.md ID
21057595
MTender ID
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
6 iun 2022, 16:52
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Bună ziua. Specificați vă rog ce presupune instalare bancă pe 2 picioare de Tip 1 si bancă Tip 2, care sunt modelele acceptate de autoritatea contractantă și specificațiile pentru fiecare.
Răspuns (7 iun 2022, 16:05):
Bună ziua
Î.M.Piața Centrală, ca autoritate contractantă, va aduce la cunoștință că întreaga documentație de proiect pe obiectul dat se găsește la sediul acesteia. Respectiv, vă așteptăm să faceți cunoștință cu schița de proiect, astfel încît oferta depusă de dvs să corespundă tuturor criteriilor solicitate.
O zi bună
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK