1
Perioada de actualizare
de la 30.05.2022 15:21
până la 10.06.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2022 09:30
până la 21.06.2022 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 116 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mai 2022, 15:21 - 10 iun 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2022, 9:30 - 21 iun 2022, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tehnologia imprimării: laser monocrom, Calitatea imprimării: minim 2.400 x 600 dpi, Rezoluția imprimării: minim 600 x 600 dpi, Memoria imprimantei: minim 32 MB, Capacitatea maximă de imprimare într-o lună: minim 5.000 pagini, Viteza maximă a imprimării: minim 18 ppm (A4), Formate de hârtie: lățimea: de la 77 mm până la 215 mm, lungimea: de la 190 mm până la 355 mm, Densitatea mediului de imprimare: 60 – 160 g/m2, Înălțime: maxim 200 mm, Interfața: USB: minim 2.0, Wi-Fi: cel puțin 802.11 b/g/n, Consumabile: Cartuș All-in-one (drum + toner separat nu este admisibil), cablurile de alimentare și de date (USB) incluse în set, garanție minimă 36 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pavel Slonina
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
30 mai 2022, 15:15
Data ultimilor modificări
30 mai 2022, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
116 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21057348
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
30 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă laser monocrom CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 109 650 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 137 486,40 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări