1
Perioada de actualizare
de la 30.05.2022 15:21
până la 10.06.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2022 09:30
până la 21.06.2022 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 116 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mai 2022, 15:21 - 10 iun 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2022, 9:30 - 21 iun 2022, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tehnologia imprimării: laser monocrom, Calitatea imprimării: minim 2.400 x 600 dpi, Rezoluția imprimării: minim 600 x 600 dpi, Memoria imprimantei: minim 32 MB, Capacitatea maximă de imprimare într-o lună: minim 5.000 pagini, Viteza maximă a imprimării: minim 18 ppm (A4), Formate de hârtie: lățimea: de la 77 mm până la 215 mm, lungimea: de la 190 mm până la 355 mm, Densitatea mediului de imprimare: 60 – 160 g/m2, Înălțime: maxim 200 mm, Interfața: USB: minim 2.0, Wi-Fi: cel puțin 802.11 b/g/n, Consumabile: Cartuș All-in-one (drum + toner separat nu este admisibil), cablurile de alimentare și de date (USB) incluse în set, garanție minimă 36 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pavel Slonina
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
30 mai 2022, 15:15
Data ultimilor modificări
30 mai 2022, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
116 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21057348
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
30 iun 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă laser monocrom CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
30.05.22 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 109 650 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 137 486,40 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări